-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Przeznaczenie
osobowe
O nas
Jesteśmy firmą motoryzacyjną specjalizującą się w produkcji wysokiej jakości komponentów z wykorzystaniem zaawansowanej technologii obróbki CNC. Nasza wiedza i doświadczenie obejmują zarówno procesy toczenia, jak i frezowania, co pozwala nam wytwarzać precyzyjne części do szerokiego zakresu zastosowań – od sportów motorowych po codzienne użytkowanie na drogach.
Nasza oferta obejmuje, ale nie ogranicza się do, kół pasowych, adapterów, mocowań oraz wielu innych niestandardowych elementów zaprojektowanych tak, aby spełniały najwyższe standardy wydajności. Każda część wykonywana jest z myślą o precyzji i trwałości, aby zapewnić optymalne działanie nawet w ekstremalnych warunkach.
Pracujemy z różnymi wysokiej jakości materiałami, w tym stalą konstrukcyjną, stalą nierdzewną, aluminium i poliuretanem. Ta wszechstronność pozwala nam dostosować produkty do indywidualnych potrzeb klientów – niezależnie od tego, czy wymagają wytrzymałości, odporności na korozję, niskiej masy czy elastyczności.
Kierowani pasją do inżynierii i osiągów, zobowiązujemy się dostarczać niezawodne, innowacyjne rozwiązania dla świata motoryzacji.
Oferujemy tuningowe koła pasowe do silników 5.0 V8 Supercharged (kompresor), montowanych w samochodach Range Rover oraz Land Rover.
Pasuje do modeli:
Range Rover L322 – 5.0 Supercharged (2010–2012)
Range Rover L405 – 5.0 Supercharged (2013–2021)
Range Rover Sport L320 – 5.0 Supercharged (2010–2013)
Range Rover Sport L494 – 5.0 Supercharged (2014–2022)
Range Rover Velar SVAutobiography – 5.0 Supercharged
Defender V8 (L663) – 5.0 Supercharged (2021–obecnie)
Land Rover Defender V8 (L663) – 5.0 Supercharged (2021–obecnie)
Land Rover Discovery 5 – w wersjach specjalnych z silnikiem 5.0 SC (bardzo ograniczone)
Land Rover Range Rover (współdzielone z serią Land Rover jako marka) – zgodnie z wersją silnikową
Specyfikacja:
Wykonane z wysokogatunkowej stali nierdzewnej 304
Tuningowy rozmiar – zwiększenie ciśnienia doładowania
Lepsza reakcja na gaz i wzrost mocy
Precyzyjna obróbka CNC – idealne dopasowanie
Plug & play – bez przeróbek
Korzyści z redukcji kółka o -6%
• Zwiększona prędkość obrotowa kompresora przy każdym zakresie obrotów silnika
• Wyraźnie wyższe ciśnienie doładowania w całym zakresie obrotów
• Poprawiona reakcja na gaz i przyspieszenie
• Wyższy moment obrotowy i moc w całym paśmie obrotów
• Lepsze osiągi ogólne bez kompromisów w zakresie niezawodności
• Idealne do jazdy ulicznej
• Brak konieczności modyfikacji ECU przy lekkich zastosowaniach (zalecane strojenie ECU dla pełnych efektów)
Zmniejszenie średnicy koła pasowego o 6% powoduje szybsze obroty kompresora względem prędkości obrotowej silnika. W efekcie do silnika trafia gęstsza mieszanka powietrza, co umożliwia spalanie większej ilości paliwa i generowanie większej mocy. To sprawdzona i skuteczna metoda tuningu, szeroko stosowana wśród entuzjastów osiągów.
Dostępne od ręki – wysyłka za pobraniem!
? Wysyłka z Europy na cały świat.