Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Kobiety w sferze publicznej. Perspektywy interdyscyplinarne

1 / 1
Obserwuj
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka psychologia, socjologia
Kobiety w sferze publicznej. Perspektywy interdyscyplinarne problemu red. Magdalena Pataj Wydawnictwo Adam Marszałek Toruń 2017 ISBN: 978-83-8019-304-8 liczba stron: 371 oprawa miękka . Spis treści . Wstęp Część I KWESTIE SPOŁECZNO-KULTUROWE Aneta Dawidowicz, Rola kobiety w życiu społecznym w świetle publicystyki politycznej Narodowej Demokracji Stanisława Budzisz-Cysewska, Uwikłane w tradycji. Współczesne kobiety Kaukazu Michał Harkot, Migracje kobiet we współczesnym świecie – zarys problematyki Adriana Rybak, Kobiety w społeczeństwie i polityce Ukrainy Lila Pietrusiewicz, Aktywność społeczna kobiet w środowisku lokalnym jako forma odpowiedzialności i osobistego spełnienia. Studium przypadków Olga Dąbska, Zdrowotne problemy Polek w czasach współczesnych Część II KOBIETY W MEDIACH Jagoda Konarska, Paulina Kustra, Małgorzata A. Dziedzic, Magda Sowa, Ewelina Firlej, Obraz i miejsce kobiet w mediach Ewa Bulisz, Gatunkowe profilowanie świata współczesnych Polek na przykładzie raportów z „Twojego Stylu” Zuzanna Mazur, Natalia Organista, Niedoreprezentowanie kobiet w sporcie. Analiza sportowych przekazów medialnych Ewelina Justyna Krzykała, Kobieta wyzwolona. Dylemat (nie)obecności płci żeńskiej w przestrzeni publicznej na przykładzie kreacji „femme fatale” w filmie czarnym lat czterdziestych XX wieku: „Gilda”, „Listonosz zawsze dzwoni dwa razy”, „Dziwna miłość Marthy Ivers”, „Podwójne ubezpieczenie” Joanna Sosnowska, Model kobiecej przyjaźni w serialach telewizyjnych Krzysztof Piskorz, Stereotypy kobiet w memach internetowych Karolina Burno-Kaliszuk, „Matka Wariatka” i inne przypadki polskiej blogosfery parentingowej Magdalena Pataj, Komunikowanie o zdrowiu w Polsce na przykładzie akcji „Nie-bo-rak” Część III KOBIETY W POLITYCE I NA RYNKU PRACY Kinga Sulejman, Partycypacja polityczna kobiet w wyborach parlamentarnych w Polsce w latach 2005, 2007, 2011 – analiza porównawcza Beata Szejgiec, Obecność kobiet w polityce – analiza SWOT w badaniach językoznawczych Anna Szwed-Walczak, Wizerunek polityczny Magdaleny Ogórek w programie informacyjnym „Wiadomości” TVP1 Katarzyna Lutka, Polityczny wizerunek Magdaleny Ogórek w mediach przed wyborami prezydenckimi w 2015 roku Mateusz Kasiak, „Odsłaniamy Grodzką”. Wizerunek Anny Grodzkiej w artykule tygodnika „wSieci” – analiza językowa Agnieszka Zofia Grzegorczyk, Przywództwo polityczne Ewy Kopacz. Pierwsze 100 dni rządów Katarzyna Michajłow, Dyskryminacja kobiet na rynku pracy . Nota o autorach

Skontaktuj się

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 273
Zgłoś nadużycie
35 zł

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »
Oferty firmy
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia