-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Kawasaki
-
Stan
używane
-
Typ silnika
czterosuwowy
-
Typ
cross
-
Rok produkcji
1995
-
Przebieg
1 km
-
Pojemność silnika
650 cm³
-
Stan techniczny
uszkodzony
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Model: KLX 650R w wersji supermoto(można też spotkać oznaczenie 650A)
Rok produkcji: 1995
Waga: tylko 127 kg (najmocniejsza i najlżejsza wersja torowa)
Pierwszy właściciel w kraju i jedyny od 13 lat. Motocykl zawsze garażowany.
Wyposażenie:
Regulowane zawieszenie Kayaba
Amortyzator centralny gazowy z pełną regulacją
Wydech akcesoryjny: Circuit PRO (pełen przelot)
Handbary UFO
Koła supermoto 17" - obręcze ARKONT, osie Excel
Nowa owiewka przód (stara UFO w zestawie jeśli ktoś bedzie zainteresowany)
Nowe obszycie kanapy wg indywidualnego projektu
Kierunkowskazy LED
Pompa hamulcowa przód radialna z Hondy VFR 800 połaczona z zaciskiem dwutłoczkowym.
Prace konserwacyjnie:
- wymienione łożyska kół
- regeneracja przedniego zawieszenia (nowe panewki, uszczelniacze oraz olej 100% syntetyk)
- wykonana regulacja zaworów
- pełne czyszczenie gaźnika + regulacja
- usunięte wszystkie nieszczelności na oryginalnych uszczelniaczach Kawasaki
- regeneracja kranika paliwa
Silnik jest niesamowicie zrywny, dostarczający wiele frajdy z jazdy. Góra silnika w świetnym stanie (autodekompresor sprawny). Zawieszenie nie ma luzów.
Niestety z powodu odległości od miejsca zamieszkania oraz posiadania innych motocykli, nie udało mi się dokończyć tego projektu. Poddałem się po latach i chciałbym, aby ktoś inny mógł go dokończyć i cieszyć się z jego użytkowania.
Motocykl długo stał, dlatego wymaga podstawowego przeglądu po latach przestoju takiego jak wymiana płynów, czyszczenie i smarowanie podzespołów. Przedni zacisk wymaga wymiany uszczelnień tłoczków i klocków. Podczas kontroli silnika wykryto luz na łożyskach wału i od tamtej pory z racji na bezpieczeństwo silnik nie był uruchamiany, aby nie uszkodzić górnej części, która jest w bardzo dobrym stanie. Wg rozeznania łożyska z najwyższej półki to koszt rzędu 450 zł, ale dostępne są również tańsze opcje.
Posiadam komplet plastików, które można zobaczyć na ostatnich trzech zdjęciach.
Motocykl jest zarejestrowany w Polsce, opłaty OC są uregulowane sierpnia 2026. Cena do uzgodnienia.
Dla kogoś, kto może dokończyć ten projekt, to wspaniała okazja, aby stać się właścicielem wyjątkowego motocykla.
Zapraszam do kontaktu!
W razie potrzeby jestem w stanie pomóc z transportem.
Dodatkowe informacje
-
garażowany
-
bezwypadkowy
-
pierwszy właściciel
-
tuning
-
zarejestrowany w Polsce