-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Kawasaki
-
Stan
używane
-
Lakier
metalic
-
Typ
naked
-
Rok produkcji
2012
-
Przebieg
67490 km
-
Pojemność silnika
649 cm³
-
Moc
72 KM
-
Paliwo
benzyna
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
-
Rodzaj napędu
łańcuch
-
Faktura
nie
-
Kolor
żółty
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Kawasaki ER-6N 2012 – Żółty pocisk z duszą, dopieszczony i gotowy na jazdę!
Jeżeli szukasz motocykla, który połączy w sobie sportowy charakter, wygodę codziennej jazdy i legendarną niezawodność Kawasaki – ER-6N to klasyka, której nie trzeba przedstawiać.
Jako motocyklista z ponad dekadą doświadczenia mogę śmiało powiedzieć: to jedna z najlepszych propozycji w klasie średniej.
Osiągi i charakterystyka:
Silnik R2, 649 cm³, 72 KM – dynamiczny od samego dołu, z równym oddawaniem mocy w całym zakresie obrotów.
Przyspieszenie, które w mieście wyprzedza większość aut bez wysiłku, a na trasie pozwala komfortowo jechać 140–150 km/h bez zadyszki.
Niska masa własna i wąska konstrukcja – idealna do przeciskania się w korkach.
Wygodna, lekko wyprostowana pozycja – zero bólu pleców po dłuższych trasach.
Dlaczego warto kupić właśnie ten egzemplarz?
Nowy silnik z przebiegiem zaledwie 8 000 km – wyjęty z dawcy, zakupiony na portalu sprzedażowym, 100% sprawny (pisemna gwarancja 90 dni sprzedawcy (FIRMA) od 07.08.2025r.). W poprzednim silniku przeskoczył rozrząd, w wyniku czego urwał się jeden zawór.
Świeży olej, filtr, płyny – serwis zrobiony na start, nie musisz dokładać ani złotówki.
Hamulce w top kondycji – tarcze i klocki praktycznie jak nowe.
Opony nowe – przejechane około 280 km.
Przegląd techniczny ważny do 14.08.2026, OC do kwietnia 2026.
Wyposażenie dodatkowe:
Podgrzewane manetki – koniec z marznięciem dłoni w chłodniejsze dni.
Uchwyt z ładowarką – nawigacja i telefon zawsze pod ręką.
Crash pady i gmole – dodatkowe bezpieczeństwo.
Owiewka – lepsza ochrona przed wiatrem na trasie.
Stan wizualny:
Plastiki w całości, bez pęknięć i napraw klejem. Lekkie ślady normalnego użytkowania.
Żółty lakier wciąż błyszczy – motocykl wyróżnia się na drodze i przyciąga spojrzenia.
Dla kogo?
Dla kogoś, kto chce pierwszego większego motocykla po mniejszej pojemności.
Dla doświadczonego kierowcy, który szuka niedrogiego w utrzymaniu, ale dającego masę frajdy nakeda.
Dla osoby, która chce wsiąść i jechać – bez kosztów startowych i niespodzianek.
Dlaczego sprzedaję?
Zmiana na inny typ motocykla – ten zasługuje na regularną jazdę, a nie stanie w garażu.
Zadzwoń, umów się na oględziny i jazdę próbną – po pierwszym kilometrze zrozumiesz, czemu ER-6N ma tak dobre opinie.
Dodatkowe informacje
-
garażowany
-
bezwypadkowy
-
zarejestrowany w Polsce