-
Oferta od
firmy
-
Marka
Junak
-
Stan
nowe
-
Typ
pozostałe
-
Rok produkcji
2023
-
Przebieg
1 km
-
Pojemność silnika
401 cm³
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Kolor
srebrny
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Junak SR 400 to nowy etap w historii marki. Wyposażony w nowoczesny, dwucylindrowy silnik chłodzony cieczą, oferuje imponującą moc 42,8 KM.
Junak SR 400 to połączenie stylu i osiągów. Dynamiczne przyspieszenia, zawieszenie typu upside-down i radialnie montowany dwutłoczkowy zacisk gwarantują sportowe wrażenia z jazdy. 17-calowe koła zapewniają zwinność, a siedzisko na wysokości 770 mm sprawia, że motocykl jest dostępny niemal dla każdego. Neoklasyczna sylwetka, oświetlenie full-LED i wyświetlacz z analogowym obrotomierzem dodają mu charakteru, który trudno pomylić z czymkolwiek innym. Junak SR 400 – Dane techniczne
Silnik: 401 cm³, 2‑cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Moc: 42,8 KM przy 9500 obr./min
Moment obrotowy: 33 Nm przy 6500 obr./min
Skrzynia: manualna, 6‑biegowa
Rozruch: elektryczny
Zasilanie: EFI (wtrysk paliwa)
Napęd: łańcuch
Zawieszenie:
Przód: teleskopowe upside‑down
Tył: podwójne amortyzatory
Hamulce: tarczowe z ABS (przód i tył)
Koła: 17″ szprychowe, bezdętkowe (120/70 przód, 150/70 tył)
Wysokość siedziska: 770 mm
Masa: ok. 186 kg
Zbiornik paliwa: 19 l
Prędkość maksymalna: ok. 140 km/h
Norma emisji: Euro 5+
Bezpieczeństwo jazdy
Hydrauliczne hamulce tarczowe przód i tył z dwukanałowym systemem ABS – pewne i przewidywalne hamowanie niezależnie od warunków.
Szprychowe, bezdętkowe koła 17″ z przodu i z tyłu oraz prześwit 180 mm – dobra stabilność i przyczepność na szosie i poza nią.
? Wygoda i wyposażenie
Elektryczne odpalanie – szybkie i bezproblemowe uruchomienie silnika.
Sześciobiegowa skrzynia manualna – precyzyjne przełożenia, sprawdzone w trasie i w mieście.
Kierownica z handbarami – osłona dłoni i lepsza ergonomia podczas dłuższych podróży.
Siedzisko o wysokości 770 mm – komfort jazdy dla osób o zróżnicowanym wzroście.
⚙️ Napęd, zawieszenie, ochrona
Silnik: dwucylindrowy DOHC chłodzony cieczą, pojemność 400 cm³, moc 42,8 KM – spełnia normę Euro 5+, z dobrym momentem obrotowym.
Zawieszenie: upside-down z przodu oraz klasyczny amortyzator z tyłu – efektywne tłumienie nierówności.
Ochraniacze (gmole) + osłona silnika – dodatkowa ochrona konstrukcji podczas wypraw i jazdy w trudnym terenie.
? Design i multimedia
Oświetlenie full-LED – stylowe i dobrze widoczne.
Wyświetlacz TFT – czytelny, łączy sportowy charakter (analogowy obrotomierz) z nowoczesnością.
Neoklasyczne nadwozie – elegancki styl, wyróżniający się na tle innych motocykli.