-
Oferta od
firmy
-
Marka
Junak
-
Stan
nowe
-
Typ
turystyczny
-
Rok produkcji
2025
-
Przebieg
1 km
-
Pojemność silnika
550 cm³
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
-
Kolor
szary
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Junak RX 600 to nowoczesny motocykl adventure z silnikiem 550,4 cm³ (59,2 KM), stworzony z myślą o dalekich wyprawach na asfalcie i w terenie.
Oferuje kontrolę trakcji, ABS, LED-y, ekran TFT, czujniki ciśnienia, a dzięki kołom szprychowym i prześwitowi 180 mm świetnie radzi sobie poza szlakiem.
Zbiornik 19,5 l zapewnia duży zasięg. To mocniejszy i bardziej zaawansowany następca RX 401
Idealny dla wymagających podróżników.
Dane techniczne
Przeznaczenie: turystyczno-przygodowy (adventure)
Zakres wiekowy: 18 lat+ (wymagane prawo jazdy kat. A2)
Rozruch/start: elektryczny
Skrzynia biegów: manualna, 6-biegowa
Pojemność silnika: 550,4 cm³
Chłodnica oleju: brak (silnik chłodzony cieczą)
Hamulce: hydrauliczne tarczowe z ABS (przód/tył)
Przeniesienie napędu: łańcuch
Paliwo: PB 95
Układ wtryskowy: EFI
Koła: 19/17 (szprychowe, bezdętkowe)
Wielkość: brak dokładnych danych producenta
Wysokość siedziska: 820 mm
Waga: ok. 225 kg (z płynami)
Główne cechy Junak RX 600
✅ Bezpieczeństwo jazdy
Hydrauliczne hamulce tarczowe przód/tył z dwukanałowym systemem ABS – skuteczne i przewidywalne hamowanie w każdych warunkach
Szprychowe, bezdętkowe koła (19" przód, 17" tył) oraz prześwit 180 mm – stabilność i przyczepność w lekkim terenie i na drogach
Komfort użytkowania i dodatki
? Odpalanie: elektryczne – szybki i pewny start silnika
⚙️ Skrzynia biegów: manualna, 6-biegowa – precyzyjne przełożenia w trasie i w mieście
? Kierownica z handbarami – osłona dłoni, poprawa ergonomii w dłuższej jeździe
? Silnik: 550,4 cm³, 2-cylindrowy DOHC, chłodzony cieczą, moc 59,2 KM, moment obrotowy 55 Nm – spełnia normę Euro 5+
?️ Zawieszenie: klasyczne teleskopowe z przodu i centralny amortyzator z tyłu – komfortowe tłumienie nierówności
? Siedzisko typu ADV + gmole + osłona silnika – przygotowany na wyprawy i ochronę motocykla w trudniejszych warunkach
? Wydech: tłumik o nowoczesnym brzmieniu i wyglądzie, zgodny z normami emisji