Jaguar X-Type 3.0 AWD
- 23 Cze 22:32
- Nr ogłoszenia: 71665024










1 / 10
JESTEM OTWARTY NA SPORĄ NEGOCJACJĘ CENY LUB ZAMIANĘ
Jaguar X-Type 3.0 AWD 236KM wersja High, rocznik 2004, przebieg 293000. Samochód w codziennym użytkowaniu, bez wkładu finansowego, PO WYMIANIE SILNIKA, regularnie serwisowany, opłaty i przegląd do marca przyszłego roku, AC do sierpnia. Z racji wyglądu używany na ślubach. Sprzedaję z powodu powiększenia się rodziny – auto jest za małe, a brakuje też czasu żeby zrobić z niego idealnego klasyka. Samochód sprawdzony jest z Kanady, więc posiada dodatkowe wyposażenie na tamtą część świata – światła obrysowe, tryb defrost, a także statuetka kota na masce (w Europie jest to zakazane od jakiegoś czasu).
Wyposażenie:
• Automatyczna skrzynia biegów z trybem sport i opcją ręcznej zmiany biegów
• Napęd 4x4
• Instalacja gazowa Landi-Renzo dedykowana do tego modelu
• Reflektory ksenonowe
• Szyberdach elektryczny
• Skórzana tapicerka
• Drewniane wykończenie wnętrza
• Tryb defrost (wersja na Kanadę) – rozmrażanie samochodu w zimie
• Elektrycznie podgrzewana szyba przednia
• Elektryczne podgrzewane, sterowane i pompowane fotele (regulacja również wysokości)
• Elektrycznie regulowane, podgrzewane i składane lusterka
• Lusterko wsteczne fotochromatyczne
• Klimatyzacja automatyczna
• Czujniki parkowania
• Wszystkie szyby elektryczne z blokadą i bezpiecznym domykaniem
• Alarm fabryczny
• Komputer pokładowy
• Tempomat
• Sterowanie radiem z kierownicy
• Automatyczne wycieraczki
• Oryginalne radio z CD (dołączam transmitter bluetooth)
• Poduszki powietrzne z przodu i z boków
Serwis:
Podczas mojego użytkowania w samochodzie zostały wymienione na nowe następujące rzeczy:
• Silnik przy przebiegu 260000
• Wał napędowy, dyferencjał i półosie przód/tył przy przebiegu 240000
• Nowa butla, zregenerowany reduktor i wtryski w instalacji gazowej (czyli właściwie nowa instalacja) przy przebiegu 240000
• Ceramika na lakierze przy przebiegu 240000
• Zawieszenie tył (całość, w tym wachacze) przy przebiegu 230000
• Progi przy przebiegu 230000
• Konserwacja podwozia przy przebiegu 230000
• Wymieniony olej w skrzyni kątowej (od napędu 4x4)
• Płyn chłodniczy
• Czynnik w klimatyzacji
• Oleje i filtry zmieniane regularnie co 10 tys km
• Przewody hamulcowe
• Zbiorniczek wyrównawczy
• Osłona silnika i nadkola
• Listwy drzwi
• Uszczelki pokryw zaworów
• Świece
• Amortyzatory
• Piasty kół
• Zrobiona zbieżność
• Przewody układu chłodzenia
• Termostat
• Poduszki silnika
• Uszczelki kolektorów wydechowych
• Czujnik parkowania
• Wąż kompresora
• Alternator
• I wiele więcej
Co jest do poprawy:
• Docelowo dobrze byłoby popracować nad lakierem
• Zawieszający się elektrozawór N90 w skrzyni biegów – powoduje niekiedy szarpnięcia. Ten stan trwa od dłuższego czasu i nie wpływa na inne elementy (można tak jeździć).
• Wyregulowanie instalacji gazowej (czasem falują obroty po przełączeniu na gaz)
• Nie działa ręczny – zaciski są ok, ale linka jest zerwana – częsty problem w tych modelach
• Blacharka tylnych nadkoli do poprawy – załączam całe nadkola (też częsty problem w tych modelach)
Co jest w zestawie:
• Koła zimowe na takich samych alufelgach jak letnie – opony mają 2 sezony
• Druga skrzynia biegów – na części (można stamtąd przełożyć płytkę elektrozaworów)
• Reperaturki tylnich błotników
• Bagażnik dachowy
• Rózne elementy wyposażenia i części zamienne
• 2 kluczyki
• Historia napraw
Dlaczego ten model:
• Ponadczasowa linia i wygląd
• Niskie koszty eksploatacji i łatwa dostępność części
• Klasyk, za parę lat jego cena wzrośnie
• Oparty na Fordzie Mondeo Mk.3 – większość części pasuje od tego modelu, więc nie ma obaw o wysoki koszt części „bo to Jaguar”
Dlaczego ten konkretny egzemplarz:
• Utrzymany w dobrym stanie technicznym – wszelkie naprawy nie wymagają części zamiennych, a jeśli wymagają, to daję je w komplecie – żadna z napraw nie musi być wykonana natychmiast.
• Brak konieczności napraw czegokolwiek, opłat itp. – gotowy do jazdy przez dłuższy czas np jako daily.
• Wymienione praktycznie wszystko co można było wymienić
• Świetna baza na klasyka, po paru niewielkich poprawkach można osiągnąć stan kolekcjonerski.
• Środek w dobrym stanie, dobrze zachowana podłoga, elementy konstrukcyjne i główne mechaniczne nie wymagają napraw
11 000 zł
do negocjacji