Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Integracyjny system kształcenia dzieci niepełnosprawnych w m

1 / 1
Obserwuj
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka pedagogika, resocjalizacja
Integracyjny system kształcenia dzieci niepełnosprawnych w młodszym wieku szkolnym w województwie opolskim Mariusz Garbiec Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego Opole 2015 ISBN: 978-83-7395-650-6 liczba stron: 395 oprawa miękka . Spis treści . Wstęp Rozdział I. Teoretyczny kontekst procesu integracji Integracja — jej zakresy i wymiary w ujęciu interdyscyplinarnym Koncepcje (modele) postrzegania procesów integracyjnych Kategoria inności wobec problemów integracji Stadia i typologie niepełnosprawności Rozdział II. Kształcenie integracyjne i jego założenia Rozwój kształcenia integracyjnego w Polsce i za granicą Stan prawny funkcjonowania systemu kształcenia integracyjnego w Polsce Instytucjonalny i strukturalny wymiar realizacji kształcenia integracyjnego Rozdział III. Istota kształcenia integracyjnego w edukacji wczesnoszkolnej Cele i zadania kształcenia integracyjnego w Podstawie programowej I etapu edukacyjnego Plany i programy nauczania integracyjnego Nauczyciel w procesie kształcenia dzieci niepełnosprawnych Uczeń niepełnosprawny w środowisku szkolnym Rozdział IV. Założenia metodologiczne badań własnych Przedmiot i cele badan Problemy badawcze Zmienne i wskaźniki Metody, techniki i narzędziu badawcze Metody opracowania materiału badawczego Teren i organizacja badań Charakterystyka badanych grup Rozdział V. Czynniki determinujące jakość kształcenia integracyjnego w województwie opolskim Infrastruktura szkolnictwa integracyjnego w województwie opolskim Kadra pedagogiczna kształcenia integracyjnego w województwie opolskim Programy i podręczniki kształcenia zintegrowanego a potrzeby edukacji integracyjnej Sposoby prowadzenia zajęć a specyficzne potrzeby dzieci niepełnosprawnych w opinii badanych pedagogów oraz analiza z obserwacji standaryzowanej Współpraca nauczycieli realizujących kształcenie integracyjne z rodzicami uczniów Rozdział VI. Psychospołeczne funkcjonowanie dzieci niepełnosprawnych w nauczaniu integracyjnym Postawy rodziców wobec dzieci zdrowych i niepełnosprawnych uczących się w klasach integracyjnych Funkcjonowanie i wzajemna akceptacja dzieci niepełnosprawnych i pełnosprawnych w klasie szkolnej Postawy uczniów w klasie integracyjnej wobec jednostek niepełnosprawnych Osiągane efekty w nauczaniu integracyjnym — dylematy nauczycieli . Uogólnienia i wnioski Aneksy Bibliografia

Skontaktuj się

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 75
Zgłoś nadużycie
39 zł

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »
Oferty firmy
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia