Integracja prac andragogów Europy Środkowej i Wschodniej
- 24 Lip 08:47
- Nr ogłoszenia: 65412665
- Dostępność: niedostępne
 
                                    
                        1 / 1
                    
                - Oferta od firmy
- Stan nowe
- Tematyka pedagogika, resocjalizacja
                        Integracja prac andragogów Europy Środkowej i Wschodniej
Materiały VI Toruńskiej Konferencji Andragogicznej - październik 1998 r.
red. Eugenia A. Wesołowska, Zbigniew P. Kruszewski
Płock-Warszawa 2000
Wydawnictwo Naukowe NOVUM Sp. z o.o.
ISBN: 83-88193-26-0
liczba stron: 402
oprawa miękka
UWAGA: KSIĄŻKA NOWA, ALE MA LAT TYLE ILE MA, WIĘC DA SIĘ NA OKŁADCE ZAUWAŻYĆ ZARYSOWANIA I PRZETARCIA.
.
Spis treści
.
    Wstęp – E. A. Wesołowska
    Aleksander T., Drogi międzynarodowej integracji kształcenia dorosłych
    Aliuszina N. A., Repieckîj J. A., Diagnostyka możliwości sterowania sobą w kontekście kształcenia ustawicznego.
    Braże T. G., Rola kultury humanistycznej w zawodowej kompetencji specjalistów - andragogów
    Czerniawska O., Badania biograficzne i ich rola w kształceniu andragogicznym
    Dawidowa G. J., Praktyka refleksyjnej psychologii w pracy nauczycieli dorosłych
    Djukow W. M., Koncepcja projektowania biznes - edukacji dorosłych
    Dmitriejew S. W., Koncepcja tezauro - dydaktycznego modelowania przedmiotu nauczania w ustawicznym kształceniu
    Fomina A. B., Społeczno - pedagogiczne problemy podwyższania kwalifikacji w systemie kształtowania kompetencji pracowniczych
    Gieseke W., Planowanie w sieci zależności
    Jesaułowa M. B., Działalność innowacyjna nauczycieli kolegiów pedagogicznych
    Jezierski A., Uwarunkowania procesu integracji europejskiej - wyzwanie dla andragogów
    Juraś-Krawczyk B., Współpraca Zakładu Oświaty Dorosłych Uniwersytetu Łódzkiego z zagranicznymi ośrodkami naukowymi
    Karney E., Rozwój człowieka dorosłego a edukacja dorosłych
    Kostjukow N. N., Proces rozumienia i jego realizacja w działaniu edukacyjnym
    Kowal N. A., Duchowy rozwój osobowości specjalisty w humanistycznym środowisku uczelni wyższej
    Kowaliewa N. B., Refleksyjne podejście w kształceniu dorosłych
    Kruszewski Z. P., Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica i jej integracyjne działania
    Kulutkin I. N., Problemy twórczych możliwości rozwoju człowieka dorosłego
    Lebiedewa S. S., Andragogiczne przygotowanie do pracy edukacyjnej z inwalidami
    Litwinowa N. P. Możliwości wykorzystania wauczera w kształceniu dorosłych
    Labanowa N. N., Jesaułowa M. B., Innowacyjne podejście do konstruowania treści i technologii zawodowo-pedagogicznego kształcenia w systemie podwyższania kwalifikacji
    Majkut J., Uwarunkowania funkcjonowania współczesnej wyższe uczelni wojskowej
    Mietielica A. S., Naukowo - praktyczne i metodyczne doświadczenie przygotowywania i dokształcania psychologów - praktyków
    Opolew W. T., Działalność dydaktyczna jako przedmiot metodologii zawodowego kształcenia dorosłych
    Perepeczko B., Tendencje zmian w pozaszkolnej oświacie rolniczej
    Podobied W. J., Rozwój kształcenia dorosłych jako instytucji społecznej
    Półturzycki J., Integracja Europy a zadania andragogiki i edukacji dorosłych
    Raciulajtite R., Edukacja dorosłych na Litwie w dobie przemian
    Reichel J., Studia medyczne w odzwierciedleniu wyobrażeń i rzeczywistości -wyniki ankiety dotyczącej kultury studiowania
    Repieckij J. A., Osobowościowe samookreślenie kluczowym kierunkiem systemu kształcenia dorosłych
    Siemionov I. N., Gry odruchowe jako psychologiczno pedagogiczne zabezpieczenie w zawodowym kształceniu dorosłych
    Sokołowskaja E. A., Integracja wiedzy humanistycznej w oświacie ludzi trzeciego wieku
    Stiepanow S. J., Siemionov I. N., Psychologiczne i akmeologiczne zasady i metody rozwoju kultury refleksyjnej w pedagogice i zarządzaniu
    Stock H. Kultura studiowania studentów podyplomowego studium pedagogiki dorosłych i medycyny. Analiza porównawcza
    Suchobskaja G. S., Praktyczny rozum i społeczna odpowiedzialność człowieka - nowa wartość we współczesnej edukacji
    Szadrina T. W., Metodologia czynnikiem wtórnego społeczno - profesjonalnego konstytuowania postawy andragoga. .
    Szadrina T. W., Władimirskaja O. D., Eksternat - możliwość indywidualnej drogi nauki
    Szadrina T. W., Poszukiwanie nowych form pedagogicznego kształcenia w Syberii
    Tonkonogaja E. P., Edukacja dorosłych - poszukiwanie nowych strategii
    Urbański-Korż R., Integracja jako współczesna tendencja naukotwórcza (w odniesieniu do statusu metodologicznego antropologii pedagogicznej)
    Wasiutin R. N., Psychologiczne zabezpieczenie działalności profesjonalnej w warunkach kompleksowej rekonstrukcji przedsiębiorstwa
    Wesołowska E. A., Integracja działań andragogicznych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
    Wierszłowski S. G., System kształcenia dorosłych - jego przeobrażenie i prognozowanie
    Wierszynin W. M., Szkoła odpowiednikiem oczekiwań uczniów
    Zylina A. J., O administracyjnych i ekonomicznych metodach zarządzania edukacją
    Międzynarodowa Konferencjia Andragogiczna „Integracja Działań Andragogów Europy Środkowej i Wschodniej” Toruń - Płock (26-27 października 1998 r.) - sprawozdanie
    Informacja o autorach
                    
					                                                                                                    
                
                    
                        14 zł                    
                
				                                    
                                                                            
                                                            
                                            
                                                                        
                            
        
 
					 
                