-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Honda
-
Stan
używane
-
Typ
chopper
-
Rok produkcji
1987
-
Przebieg
16400 km
-
Pojemność silnika
750 cm³
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Marka Honda Rok produkcji 1987 Poj. silnika 744 cm³ Stan techniczny Nieuszkodzony Kraj pochodzenia Niemcy Shadow z najlepszych lat motoryzacji - w unikalnym, idealnym stanie. Motocykl wygląda jak nowy i został odkupiony od pierwszego właściciela. Jest to wersja na rynek Europejski (kupiona w salonie jako nowy motocykl w Niemczech) Piękny fabryczny rubinowy kolor o nazwie Candy Glory Red. Chromy, powłoki galwaniczne oraz dekle polerowane pokryte bezbarwnym lakierem wyglądają jak nowe i nie posiadają śladów korozji czy oksydacji. VT 750 Custom (Shadow) to motocykl z górnej półki oferty Hondy z drugiej połowy lat 80-tych wykonany z pietyzmem w najmniejszych detalach. Kawał motocykla wielkości Harleya-Davidsona, wyprodukowany ze smakiem, niezwykłą kulturą pracy silnika, napędem wałem kardana i 6 biegową skrzynią biegów (5 biegów i OD tzw. overdrive autostradowy). Posiadał w Niemczech jednego właściciela - potwierdzone stosowną dokumentacją. Motocykl z udokumentowanym PRZEBIEGIEM 16200 ( i od pewnego czasu troche rosnie bo nie sposob tym nie przejechac sie ,ale jednak nie mam za duzo na to czasu) co potwierdza jego znakomity stan techniczny. Zachowały się wydruki z wcześniejszych przeglądów technicznych TUV z widocznymi symbolicznymi przyrostami przebiegów rocznych. Stan techniczny motocykla, jego wygląd potwierdzają udokumentowany, niski, realny przebieg.,nawet powiedział bym ze wersja limitowana ,bo ciezko spotkac 750 a jest to to samo co 700 aaaale w mniejszej ilosci produkowana,co zwieksza jego wartośc non stop,znawcy znaja temat - STAN IDEALNY, JAK NOWY - ZNIKOMY, UDOKUMENTOWANY PRZEBIEG 16200km - ORYGINALNY, FABRYCZNY STAN - FABRYCZNE MALOWANIE (ŻADEN ELEMENT NIE BYŁ POWTÓRNIE LAKIEROWANY) - 2 ORYGINALNE KLUCZYKI - KSIĄŻKA SERWISOWA, INSTRUKCJA OBSŁUGI POD SIEDZISKIEM PASAŻERA,KLUCZE SERV. - OPARCIE PASAŻERA HEPCO & BECKER - GMOLE HEPCO & BECKER HONDA,ZAŁOŻONY MIERNIK NAPIĘCIA ŁĄCZNIE Z USB, PO ZAKUPIE ZOSTAŁA PODDANA DOKŁADNEJ KOSMETYCE I KONSERWACJI,CO NIE ZNACZY ZE BYŁA ZNISZCZONA,JESTEM OSOBA KTÓRA AKURAT SIE TYM ZAJMUJE I MAM ŚRODKI DO TEGO A ŚRODKI TE POZWALAJĄ NA ZACHOWANIE POWŁOK LATAMI BEZ WPŁYWU WARUNKÓW ATMOSF. NA PRZYSZŁOŚĆ POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW JAK CHROM I LAKIER,OCZYWISCIE ZOSTAŁ WYMIENIONY OLEJ,FILTR OLEJU I POWIETRZA ,PŁYN CHŁODZĄCY,CO W DUŻYM STOPNIU POPRAWIŁO JEGO TEMP CHŁODZENIA O OK. 20%,PO SPRAWDZENIU ,ŚWIEC NIE TRZEBA BYŁO WYMIENIAĆ GDYŻ OK ROK WCZEŚNIEJ W BRD ZOSTAŁO TO ZROBIONE PRZEZ OGÓLNY SERV. HONDY, ŁĄCZNIE Z WYMIANĄ OPON NA BRIGISTONE MAJĄ OK 700 KM PRZEBIEGU JAK JUŻ WSPOMNIAŁEM JEST TO RARYTAS I W TAKIM STANIE CIĘŻKO DOSTAĆ TEN POJAZD NAWET NA EUROPIE JEŚLI OS.KUPUJĄCA BYŁA BY CHĘTNA TO DORZUCAM ORYG. WŁOSKĄ SZYBE GIVI ORYG.ZAPAKOWANA,CENA DO USTALENIA WIĘCEJ ZDJĘĆ MOGĘ PRZESŁAĆ NA MAILA,
CENA DO MAŁEJ NEGOCJACJI GDYŻ KOSZT ZAKUPU NIE BYŁ MAŁY JAK I ZNALEZIENIE TEGO MODELU-CUSTOM A PRACA WŁOŻONA TEZ POCHŁONĘŁA TROCHĘ CZASU I ŚRODKÓW POJAZD BEZ WKŁADU FINANSOWEGO.TYLKO PRZEREJESTROWANIE, TAK Z CIEKAWOŚCI TO MA 4.3 sec. do 100
2 ZDJĘCIA SĄ W UBRANIU JAKIE MOŻE BYĆ DEDYKOWANE DO NIEGO
U MNIE 4 LATA,MOTO BEZAWARYJNE,PANCERNY SILNIK JAK TO W SHADOW,SPRZEDAJE BO PRZERZUCAM SIĘ NA TURYSTYKA
ostatnie 2 zdjęcia w ubraniu to tylko jak może wyglądać po dodaniu -kufer centralny, boczne, piórnik,