-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Honda
-
Model
Jazz
-
Stan
używane
-
Rok produkcji
2007
-
Przebieg
256500 km
-
Pojemność silnika
1339 cm³
-
Moc
83 KM
-
Paliwo
benzyna
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Zachęcam do przeczytania całego opisu, ale jeśli Ci się nie chce - samochód WYMAGA NAPRAW BLACHARSKICH ewentualnie do przeznaczenia na dawcę silnika oraz innych podzespołów, wgląd do dokładnych zdjęć uszkodzeń prześlę zainteresowanym. Cena podlega negocjacji.
Witam, wystawiam na prośbę mamy jej Hondę Jazz (GE3) z 2007 roku.
Silnik: L13A6 - 1.4 i-DSI 83km, łańcuch rozrządu, po dwie świece zapłonowe na cylinder, 8 zaworów
Skrzynia: 5 biegowy manual
Przebieg: 256 tysięcy kilometrów
Wyposażenie:
-Wielofunkcyjna kierownica
-"Climatronic"
-Radio CD/AUX
-ABS
-Poduszki powietrzne kierowcy, pasażera oraz boczne kurtyny w fotelach + napinacze
-Grzanie tylnej szyby
-Elektryczne szyby przód, kierowcy automat
-Elektryczne, grzane lusterka
-Wspomaganie kierownicy
Z plusów:
Samochód u Nas przez ostatnie 8~ lat, ani razu nie zawiódł czy to na drodze, czy przy odpalaniu. Mechanicznie jest w stanie 8/10 okiem mechanika, była pod moim ciągłym "nadzorem". Zawieszenie nie wyklepane, z tyłu nowe amortyzatory TRW niecały rok, nowe zaciski hamulcowe tył obie strony, nowe klocki oraz tarcze tył. Olej z filtrami wymieniany maksymalnie co 10 tysięcy, dwa razy przez 8 lat zdarzyło się zmienić po 12~ tysiącach przy czym przed co drugą wymianą była stosowana płukanka. Olej Shell Helix Ultra 5w30. Silnik nie pobiera nienormatywnie płynów eksploatacyjnych, czy to przy dynamicznej jeździe czy dziadkowej - miejskiej. Felgi zostały odmalowane przeze mnie około 3 miesiące temu oraz założone używane, lecz świeże opony letnie DOT 0322 marki Laufenn o dużym bieżniku. Spalanie paliwa wg. komputera 6.6l/100km w ruchu stricte miejskim. Na trasie auto potrafi spalić 4.3l/100km przy średniej prędkości 100km/h.
Z minusów:
Stłuczka tylna lewa ćwiartka, przy czym nie ucierpiała ani felga/opona ani belka zawieszenia (około 3 lata temu) - wymuszenie na rondzie.
Progi zewnętrzne z obu stron mocno skorodowane, samochód podnosi się w 3 z 4 punktów na podłużnicach progów bez problemu, jeden punkt miękki.
Tylna prawa ćwiartka w zaawansowanej korozji.
Świeci się Check Engine - sonda lambda drugiego rzędu, wypalony katalizator (stało się to przy przebiegu około 230/240), komputer nie wykazuje żadnego innego błędu.
Klimatyzacja posiada gdzieś drobną nieszczelność, przez ostatnie 3 lata dopiero zeszłego sezonu zszedł czynnik na tyle, że jest ona ledwo wyczuwalna (sprężarka oraz wentylator chłodnicy normalnie się załączają).
OC z Assistance: 06.12.2025
PT: 04.11.2025