-
Oferta od
firmy
-
Stan
używane
-
Marka
Honda
-
Rodzaj
przenośny
-
Typ
jednofazowy
-
Rodzaj paliwa
benzyna
Generator sprawny, oryginalny, nie kopci, jest cichy i odpala od pierwszego pociągnięcia
Generator wyposażony w wyłącznik róznicowo-prądowy
Agregat Honda EU20i (2,0kW)
Jedyny mankament to uszkodzone 3 gumowe nóżki, są do wymiany, widoczne na ostatnim zdjęciu
Agregat prądotwórczy jednofazowy Honda model EU20i charakteryzują: cicha praca, mała waga w stosunku do generowanej mocy maksymalnej, wysoka jakość prądu wyjściowego (inwerterowa stabilizacja napięcia), możliwość równoległego połączenia dwóch generatorów EU20i w celu podwojenia mocy wyjściowej (autosynchronizacja) oraz tryb pracy ekonomicznej (ECO) inteligentnie zmniejszający zużycie paliwa, w zależności od wielkości obciążenia.
Do dodatkowych zalet oryginalnego japońskiego modelu należy gniazdo prądu stałego (DC) przeznaczone do ładowania akumulatorów typu samochodowego. Na panelu przednim umieszczone są: lampka kontrolna czujnika oleju, ostrzegawcza przeciążenia, kontrolna zasilania, bezpieczniki obwodów prądu zmiennego, bezpiecznik obwodu prądu stałego, włącznik trybu ECO, gniazda równoległego połączenia dwóch generatorów, zacisk uziemienia. W opcji* dostępne są: licznik motogodzin, kabel do ładowania akumulatorów, kabel do autosynchronizacji, wąż do odprowadzania spalin, pokrowiec ochronny.
Dokładne informacje dotyczące parametrów technicznych oraz zasady prawidłowej eksploatacji znajdują się w instrukcji obsługi agregatu. Przed podłączeniem odbiornika bezwzględnie sprawdź jego prąd rozruchowy!
Model: EU20i 2,0kW 20,7kg 89dB(A)
Moc max.: 2 kW
Moc nom.: 1,6 kW
Gniazda AC: 2 x 230V 16 A
Gniazda DC: 12V - 8A
LWA /Stopień ochrony: 89dB(A) / IP23
Rodzaj silnika: GX100
Moc max. (norma SAE J1349): 2,8 KM
Rozruch-ręczny/elektryczny: ręczny
Długość (złożone rączki): 510 mm
Szerokość: 290 mm
Wysokość (z kółkami): 425 mm
Masa sucha: 20,8 kg
Zbiornik paliwa: 3,6 l
Czas pracy: do 3h50min
Wyposażenie standardowe: Zabezpieczenia magneto-termiczne prądnicy i olejowe silnika. Kontrolki pracy i przeciążenia. Tryb pracy ekonomicznej - Eco Throttle, gniazdo prądu stałego, gniazda do autosynchronizacji.
Na życzenie możliwość wymiany oleju przed wysyłką.