-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Honda
-
Stan
używane
-
Typ silnika
czterosuwowy
-
Typ
enduro
-
Rok produkcji
2005
-
Przebieg
10000 km
-
Pojemność silnika
450 cm³
-
Moc
50 KM
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Na sprzedaż wystawiam kultowy motocykl enduro Honda crf450x z 2005r, motocykl jest zarejestrowany na 2osoby(posiada też odkrecane podnóżki), ma ważny przegląd. Posiadam go od 2016r. zaraz po kupnie zrobiłem remont, tłok selekcja B, wszystkie łożyska w skrzyni i uszczelniacze w całym silniku nowe. Zawory i gniazda w bdb stanie nie wymagały wymiany, płytki regulacyjne mają jeszcze spory zapas (od remontu przejechane 71mth i po inspekcji luz zaworowy nic się nie zmienił) nowy łańcuszek rozrządu. Wał i korba była mierzona w zakładzie i nie wymagała wymiany. Silnikowo w bdb stanie, chodzi perfekcyjnie, odpala, nie dymi. Gaźnik ma założone większe dysze pod wydech przelotowy, motocykl bardzo mocny. Zresztą jeśli ktoś jest w temacie to wie, że jest to hard enduro, potrafi sponiewierać. Z minusów, poprzedniemu właścicielowi spadł łańcuch i uszkodził lekko karter co widać na zdjęciu. W miejscu wysprzeglika była mała dziurka i została pospawana tigiem, podczas remontu zweryfikowalem to miejsce i wszytsko jest szczelne, nie było sensu tego w jaki kolwiek sposób poprawiać. Mimo częściowego uszkodzenia gwintów mocowania osłony zębatki zdawczej osłona trzyma się mocno(nie było sensu tego poprawiać). Motocykl posiada akcesoryjna kierownicę(reikon) i jej podwyższenie(accel), a także akcesoryjny licznik ace-well. Siedzenie ma nowe poszycie blackbirda, bardzo dobrze trzyma, akcesoryjną grubą okleine. Grubą aluminiową osłonę silnika. Nowe łożyska osi wahacza. Opony jak i napęd w db stanie. Tylne koło zaplecione na nowych grubych szprychach. Rozrusznik sprawny. Akumulator sprawny, oświetlenie sprawne, posiada nawet instalacje kierunkowskazów oraz światło stop. Motocykl ma już 20lat i był jezdzony w terenie, nie jest idealny wizualnie, ma zadrapania, troszkę pogięte chlodnice ale szczelne itp. Przednie lagi były serwisowane, wymienione panewki,uszczelniacze i olej (dodatkowe wentylki odpowietrzajace lagi po naciśnięciu) tył nie wymagał serwisu. Kiwaczka z tyłu ma wymienione łożyska na tulejki teflonowe (popularny mod bardziej żywotny). O motocykl mechanicznie dbalem jak mogłem, sprzedaje go tylko dlatego że od 3 lat wyjechałem 2 razy... Najchętniej kupiłbym do niego koła sm i polatal po szosie ale boję sie, że zaraz stracił bym prawko (ten motocykl strasznie chce jeździć na jednym kole ?) zrobiłem nim przez 9 lat +-85mth, więc naprawdę bardzo mało jezdzony. Polecam i sprzedaję go z bólem serca ale może przyszły właściciel będzie go częściej użytkował)