Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Honda Civic ED6 4G D15B2 plus Vtec D16Z6 150 KM procedura ognie szybki

1 / 11
Obserwuj
  • Oferta od osoby prywatnej
  • Marka Honda
  • Model Civic
  • Stan używane
  • Bezwypadkowy tak
  • Rok produkcji 1988
  • Przebieg 155000 km
  • Rodzaj nadwozia Hatchback
  • Pojemność silnika 1500 cm³
  • Moc 150 KM
  • Paliwo benzyna
  • Liczba drzwi 2/3
  • Stan techniczny nieuszkodzony
  • Skrzynia biegów manualna
  • Pochodzenie sprowadzony
  • Faktura nie
  • Kolor zielony
  • VIN pokaż VIN »
Historia pojazdu Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Do sprzedania Honda Civic ED6 po modyfikacjach , pusta w środku , fotel jeden sportowy , deska flok. Ogólnie samochód raczej z przeznaczeniem na pojezdzawki na tor czy gdzieś tam kręcenie się w okolicy domu. Sam osobiście przez dwa lata zrobiłem nim bardzo znikomy przebieg. Kręciłem się bardziej wokół domu na torze nie byłem ani razu. Z braku czasu , ale wielkich chęci i zapału bardzo mało wykonałem swoich planów na ten samochód. Jednak coś na pewno udało się pomodyfikowac. Wymienię modyfikacje i plusy samochodu a później jego wady. - Blok D15B2 plus głowica D16Z6, cienka uszczelka metalowa głowicy , żeby podbić trochę kompresję silnika i planowanie głowicy. Nowe uszczelniacze zaworowe, uszczelniacz walka , komplet uszczelek pokrywy zaworów , śrub pokrywy zaworów. - kolektor ssący plus przepustnica 70mm - kompletny układ wydechowy przelotowy stal nierdzewna - dolot rura aluminiowa plus filtr stożkowy - dodatkowo dołożony zegar temperatury oleju plus podstawka pod filtr oleju - zawieszenie Bilstein - ustawiona zbieżność - wymienione gumy na łącznikach - komputer przygotowany do strojenia przerobiony , na hamowni udało się wydobyć z niego 151 KM 166Nm , jest wykres - nowy kompletny rozrząd , znikomy przebieg na tym rozrządzie - olej na płukanie silnika po złożeniu Shell wymiana po 1 tysiąc kilometrów, na nowy olej mitasu 5w50 - ustawiona procedura startu z długim językiem ognia z wydechu procedura zmienna , aktywowana na każdych obrotach silnika , aktywowana czujnikiem TPS powyżej otwarcia na 80 procent , ustawiamy obroty i gaz do końca , aktywuje się procedura. - dodatkowo ustawione odcięcie zapłonu, zamiast zwykłego odcięcia silnika poprzez odcinanie paliwa na 7000 RPM, lekko obniżone Filmy mogę przesłać w wiadomości albo na maila. - fotel sportowy bimarco cobra plus wybebeszone wnętrze - deska flokowana - akumulator przeniesiony do tyłu Z modyfikacji i plusów auta mogłem o czymś jeszcze zapomnieć w razie co można śmiało pytać. Z minusów auta - jest jedna w zewnętrznym progu mała dziurka mam dokładne zdjęcia - przód lewy błotnik trochę skorodowany w jednym miejscu, ale bardzo drobnie - na tylnej klapie burchel , na wszystkie wady mam dokładne zdjęcia z bliska , mam też zdjęcia auta jak jest na podnośniku , podczas ustawiania zbieżności itp. więc wszystko mogę dokładnie pokazać na mail , zanim przyszły kupujący zdecyduje się na przyjazd i zakup auta. -najwazniejszy minus którego nie dopisałem na początku , podkapca na górnych obrotach , w generowaniu mocy jak widać to na pewno nie przeszkadza , więc myślę że nie są to pierścienie , kopcila by cały czas i po prostu wraz ze wzrostem obrotów kopcenie by się zwiększało , tutaj zaczyna dopiero powyżej 6 tysięcy , pod odcinka, stawiam na wadliwe uszczelniacze zaworowe, bądź oszukany towar. Jednak robiąc na pierwszym oleju kilometry na dotarciu nie zauważyłem żadnego spadku oleju na bagnecie , teraz na mitasu 5w50 zrobiłem może 200km w tym od razu strojenie na docelowym oleju , na bagnecie jest na kropce stanu maksymalnego wszystko ok Zostało poprawione zawieszenie i wymienione tuleje plus drążki, teraz prowadzi się po drodze bardzo dobrze. Ma opony profile z przodu mieszanka super soft, fajnie trzyma się drogi. Na urządzeniu dragy, przy tak niskiej masie samochodu i z taką mocą, udało mi się zrobić 14.9 ET , na 1/4 mili. Myślę że wszystkie znane mi wady auta wypisałem , są to na pewno tematy do zrobienia bez problemu , jednak osobiście nie mam czasu na poprawy i inwestowanie dalej auto które więcej stoi niż jeździ. Cena myślę że jest całkiem okej, zważając na to że sama głowica w tych czasach d16z6 to koszt około 2 tysięcy , po remoncie i przygotowana do założenia , a tutaj mamy kompletny silnik , wiązka silnika i przerobiona na obsługę komputera i obd1 i wystrojone auto. Miałem do tego auta wrzucać większe wtryski , pompę paliwa dw200, zestaw kompresora ale części nie doczekały się montażu i auto idzie na sprzedaż , jak również wszystkie tuningowe przedmioty. Wszystkie dokładne informacje i dokładne zdjęcia mogę wysłać na mail Whatsapp i inne komunikatory. Auto jest moją własnością zarejestrowane na mnie , na mnie ubezpieczone , cały czas trzymane w ciepłym garażu w domu. Świeże ubezpieczenie na rok i przegląd jeszcze ważny 160 dni .

Dodatkowe informacje

  • garażowany
  • Zarejestrowany w Polsce

Skontaktuj się

Marcin

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 1350
Zgłoś nadużycie
9 500 zł
do negocjacji

Marcin

OSOBA PRYWATNA

Na Sprzedajemy.pl od Maj 2016
Giżycko warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie »

Historia pojazdu

Sprawdź historię pojazdu przed zakupem.
Pobierz raport za opłatą.
Pobierz raport
Partner
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia