-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Honda
-
Model
Civic
-
Stan
używane
-
Bezwypadkowy
tak
-
Rok produkcji
1988
-
Przebieg
155000 km
-
Rodzaj nadwozia
Hatchback
-
Pojemność silnika
1500 cm³
-
Moc
150 KM
-
Paliwo
benzyna
-
Liczba drzwi
2/3
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
-
Pochodzenie
sprowadzony
-
Faktura
nie
-
Kolor
zielony
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Do sprzedania Honda Civic ED6 po modyfikacjach , pusta w środku , fotel jeden sportowy , deska flok. Ogólnie samochód raczej z przeznaczeniem na pojezdzawki na tor czy gdzieś tam kręcenie się w okolicy domu. Sam osobiście przez dwa lata zrobiłem nim bardzo znikomy przebieg. Kręciłem się bardziej wokół domu na torze nie byłem ani razu. Z braku czasu , ale wielkich chęci i zapału bardzo mało wykonałem swoich planów na ten samochód. Jednak coś na pewno udało się pomodyfikowac. Wymienię modyfikacje i plusy samochodu a później jego wady.
- Blok D15B2 plus głowica D16Z6, cienka uszczelka metalowa głowicy , żeby podbić trochę kompresję silnika i planowanie głowicy. Nowe uszczelniacze zaworowe, uszczelniacz walka , komplet uszczelek pokrywy zaworów , śrub pokrywy zaworów.
- kolektor ssący plus przepustnica 70mm
- kompletny układ wydechowy przelotowy stal nierdzewna
- dolot rura aluminiowa plus filtr stożkowy
- dodatkowo dołożony zegar temperatury oleju plus podstawka pod filtr oleju
- zawieszenie Bilstein
- ustawiona zbieżność
- wymienione gumy na łącznikach
- komputer przygotowany do strojenia przerobiony , na hamowni udało się wydobyć z niego 151 KM 166Nm , jest wykres
- nowy kompletny rozrząd , znikomy przebieg na tym rozrządzie
- olej na płukanie silnika po złożeniu Shell wymiana po 1 tysiąc kilometrów, na nowy olej mitasu 5w50
- ustawiona procedura startu z długim językiem ognia z wydechu procedura zmienna , aktywowana na każdych obrotach silnika , aktywowana czujnikiem TPS powyżej otwarcia na 80 procent , ustawiamy obroty i gaz do końca , aktywuje się procedura.
- dodatkowo ustawione odcięcie zapłonu, zamiast zwykłego odcięcia silnika poprzez odcinanie paliwa na 7000 RPM, lekko obniżone
Filmy mogę przesłać w wiadomości albo na maila.
- fotel sportowy bimarco cobra plus wybebeszone wnętrze
- deska flokowana
- akumulator przeniesiony do tyłu
Z modyfikacji i plusów auta mogłem o czymś jeszcze zapomnieć w razie co można śmiało pytać.
Z minusów auta
- jest jedna w zewnętrznym progu mała dziurka mam dokładne zdjęcia
- przód lewy błotnik trochę skorodowany w jednym miejscu, ale bardzo drobnie
- na tylnej klapie burchel ,
na wszystkie wady mam dokładne zdjęcia z bliska , mam też zdjęcia auta jak jest na podnośniku , podczas ustawiania zbieżności itp. więc wszystko mogę dokładnie pokazać na mail , zanim przyszły kupujący zdecyduje się na przyjazd i zakup auta.
-najwazniejszy minus którego nie dopisałem na początku , podkapca na górnych obrotach , w generowaniu mocy jak widać to na pewno nie przeszkadza , więc myślę że nie są to pierścienie , kopcila by cały czas i po prostu wraz ze wzrostem obrotów kopcenie by się zwiększało , tutaj zaczyna dopiero powyżej 6 tysięcy , pod odcinka, stawiam na wadliwe uszczelniacze zaworowe, bądź oszukany towar. Jednak robiąc na pierwszym oleju kilometry na dotarciu nie zauważyłem żadnego spadku oleju na bagnecie , teraz na mitasu 5w50 zrobiłem może 200km w tym od razu strojenie na docelowym oleju , na bagnecie jest na kropce stanu maksymalnego wszystko ok
Zostało poprawione zawieszenie i wymienione tuleje plus drążki, teraz prowadzi się po drodze bardzo dobrze. Ma opony profile z przodu mieszanka super soft, fajnie trzyma się drogi. Na urządzeniu dragy, przy tak niskiej masie samochodu i z taką mocą, udało mi się zrobić 14.9 ET , na 1/4 mili.
Myślę że wszystkie znane mi wady auta wypisałem , są to na pewno tematy do zrobienia bez problemu , jednak osobiście nie mam czasu na poprawy i inwestowanie dalej auto które więcej stoi niż jeździ.
Cena myślę że jest całkiem okej, zważając na to że sama głowica w tych czasach d16z6 to koszt około 2 tysięcy , po remoncie i przygotowana do założenia , a tutaj mamy kompletny silnik , wiązka silnika i przerobiona na obsługę komputera i obd1 i wystrojone auto. Miałem do tego auta wrzucać większe wtryski , pompę paliwa dw200, zestaw kompresora ale części nie doczekały się montażu i auto idzie na sprzedaż , jak również wszystkie tuningowe przedmioty. Wszystkie dokładne informacje i dokładne zdjęcia mogę wysłać na mail Whatsapp i inne komunikatory.
Auto jest moją własnością zarejestrowane na mnie , na mnie ubezpieczone , cały czas trzymane w ciepłym garażu w domu. Świeże ubezpieczenie na rok i przegląd jeszcze ważny 160 dni .
Dodatkowe informacje
-
garażowany
-
Zarejestrowany w Polsce