-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Honda
-
Model
Civic
-
Stan
używane
-
Bezwypadkowy
tak
-
Rok pierwszej rejestracji
2001
-
Rok produkcji
2001
-
Przebieg
210000 km
-
Rodzaj nadwozia
Sportowy / Coupe
-
Pojemność silnika
1700 cm³
-
Moc
231 KM
-
Paliwo
benzyna
-
Liczba drzwi
2/3
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
-
Pochodzenie
sprowadzony
-
Faktura
nie
-
Kolor
granatowy
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Witam, przedmiotem sprzedaży jest Honda Civic siódmej generacji w nadwoziu coupe z 2001 roku (wersja przedliftowa), fabrycznie z silnikiem benzynowym o pojemności 1700ccm³ i mocy 120 koni (wersja bez vteca). Auto fabycznym w wyposażeniu posiada takie rzeczy jak:
• elektryczne I podgrzewane lusterka
• elektryczne przednie szyby
• podgrzewanie tylnej szyby
• klimatyzacje (sprawna, działa i chłodzi)
• wspomaganie kierownicy
• ABS
Auto posiadam prawie 7 lat, kupione przeze mnie zostało w kwietniu 2019 roku jako projekt do którego trzeba było dorzucić odrobinę czasu i pieniędzy. Przez trzy lata służyło jako daily, po trzech latach postanowiłem, że wrócę do stylu stance i tak o to powstało to co można zobaczyć na zdjęciach. W 2022 roku auto przeszło sporo napraw/wymian w Toruniu u znanego DR Fox Ralfi Garage oraz DMS Custom, między innymi wymieniany był kompletny rozrząd z paskiem, pompą wody itd, nowy alternator, nowo wyspawany dolot powietrza czy chociażby elektryczna przepustnica układu wydechowego. Przez te 7 lat użytkowania auto zrobiło 20 tysięcy kilometrów, w głównej mierze po różnych eventach, jeżdżone tylko ładną wiosną i latem, zimą auto nie wyjeżdżało nigdy na drogi, od początku kupna garażowane, tak samo było u poprzednich właścicieli.
Lakierowane było kilka elementów ze względu na zmęczenie lakieru (głównie schodził miejscami klar oraz były rysy których korekta lakieru już nie dała rady wyciągnąć), mianowicie:
• przedni i tylny zderzak
• klapa i spoiler
• nadkole i drzwi od strony kierowcy
Auto bezwypadkowe, nawet najmniejszej stłuczki parkingowej nie miało. Blacharsko trzyma się bardzo dobrze jak na 25 letnią Honde. Progi i podłoga są na miejscu bez najmniejszych oznak korozji, auto normalnie podnosi się na lewarku w każdym do tego przeznaczonym miejscu, nadkola czy doły drzwi również są bez oznak korozji.
Oleje i filtry zawsze wymieniane na czas, u mnie interwały wymian były co 5 tysięcy kilometrów, jedynie co to się nie dotykałem do klimatyzacji ale działa, chłodzi, nie śmierdzi żadnym grzybem.
Jak widać na zdjęciach wizualnie auto przeszło sporo modyfikacji wizualnych i mechanicznych też.
Wizualnie z zewnątrz zmienione zostało:
• Przednia dokładka z pakietu Aero zespolona z zderzakiem w jedną całość.
• Nakładki na progi z pakietu Aero.
• Spoiler klapy Mugen z wersji Si.
• Przednie lampy Depo przerobione zostały na clear (tzw. czyste, białe)
•Lusterka scalone usdm
• Felgi 3 częściowe sprowadzane z Japonii, Riverside Stitch Mesh MR3 17' z dwoma rozstawami 5/4x114'3 o szerokościach 9j i 10j.
Wewnątrz zmieniło się w sumie niewiele:
• Fotele Recaro z Civica FN2 TypeR
• Kierownica MOMO z Civica EP3 TypeR
• Zegary Depo Peak (doładowanie/ciśnienie oleju/temperatura oleju)
• Dywaniki przednie FGarage
• Słupki A/B/C oklejone materiałem w stylu japońskim o motywie karpi Koi.
• podświetlana podłoga ledami RGB.
Mechanicznie zmieniło się dosyć sporo bo z fabrycznego 1.7 zostało nie wiele. Auto zostało zakute i uturbione, poniżej opisze zmiany jakie zaszły.
Silnik 1.7 o oznaczeniu D17A8:
•Kute Korby (długość 138.63 mm)
•Tłoki YCP (nadwymiar 75.5 mm)
•Panewki ACL (komplet)
•Pompa oleju D16Z6
•Rozrząd AISIN
•Oil Catch Tank custom by DMS
Układ paliwowy:
•Wtryski 550 ccm z Mazdy RX8
•Listwa wtryskowa D16Z6
•Regulator ciśnienia D16Z6
•Pompa paliwa DeatschWerks DW200
Układ dolotowy:
•Turbo Volvo TD04HL-16/19 (hybryda)
•Dolot custom by DMS 2.5'
•Filtr powietrza HKS
•BlowOff HKS
Układ chłodzenia:
•Chłodnica płynu seryjna
•Chłodnica oleju Setrab 13 rzędowa z podstawką i termostatem Mocala
•Intercooler 550/140/65
Układ wydechowy:
•Kolektor żeliwny
•Downpipe 3'
•Za Downpipe elektryczna przepustnica wydechu na pilot
•Reszta układu 2.25'
•Wydech końcowy M-Tech
Układ napędowy:
•Skrzynia OEM na nowych łożyskach
•Nowy olej MTF
Zawieszenie:
•Gwint ISC Racing
•Camber Plates ISC
•Regulowane tylne wachacze
•Tuleje poliuretanowe przednich wachaczy
•Tylny stabilizator gruby 22 mm Integra
•Tylna rozpórka z EP3 TypeR
•przednia rozpórka custom by DMS
Układ hamulcowy:
•Pompa 1' z Accorda ATR TypeR
•Przód zacisk z TypeR + tarcza 300 mm
•Tył ori zacisk i tarcza 260 mm
•Wszystko w oplocie HEL'a
Elektronika:
•Ecumaster DET3
•Emulator sondy lambda (do podpięcia)
•MBC TurboWorks
Honda była strojona 3 lata temu u DR Fox Ralfi Garage ale nie była hamowana na hamowni w celu potwierdzenia mocy, dlatego moc jaką określam to moc która była na wstępnej mapie czyli 231 km i 283 Nm potwierdzone wykresem (aktualnie obstawiam 250 km - 300/320 Nm z potencjałem na dobre 350 po zmiane turbo i ponownym strojeniu).
W aucie zmieniony był również rozstaw szpilek, z tyłu wpadła pełna konwersja z 4x100 na 5x114'3, z przodu natomiast jest adapter zmieniający rozstaw z 4x100 na 4x114'3.
Jak to 25 letnie auto, ma jakieś tam wady/rzeczy do poprawy, wszystko opowiem zainteresowanemu klientowi. Auto posiada ważny przegląd oraz ubezpieczenie. Zachęcam do kupna bo naprawdę warto, ewentualnie zamienię za coś ciekawego, najchętniej RWD. Zapraszam do kontaktu.
Wyposażenie dodatkowe
-
klimatyzacja
-
centralny zamek
-
elektryczne szyby
-
elektryczne lusterka
-
aluminiowe felgi
-
elektrycznie ustawiane fotele
-
gniazdo AUX
-
gniazdo USB
-
regulowane zawieszenie
Dodatkowe informacje
-
garażowany
-
Zarejestrowany w Polsce