-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Honda
-
Stan
używane
-
Typ
sportowy
-
Rok produkcji
2002
-
Przebieg
35000 km
-
Pojemność silnika
1100 cm³
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
CBR1100XX NAJBARDZIEJ ZMODYFIKOWANA W POLSCE NA SPRZEDAŻ
Od razu zaznaczam, że posiadam 2 komplety dolnych owiewek – ze względu na crashpady szkoda mi było ich ciąć.
Rocznik 2002, przebieg 35 000 km
Motocykl kupiłem w oryginale kilka lat temu. Samodzielnie wykonałem szereg modyfikacji, instalując nowe części (posiadam rachunki).
Modyfikacje:
1. Wydech tytanowy akrapovic – kolektory i tłumik (koszt 15 000 zł)
2. Power commander ze zgraną odpowiednią mapą (1500 zł)
3. Amortyzator tylny nitron ntr2 - pełna regulacja (5000 zł)
4. Zawieszenie przód daugherty motorosports - pełna regulacja (2200 zł)
5. Wyższa półka i kierownica technical sports – japońskie (2000 zł)
6. Regulator napięcia od nowego Vstorma (ponoć niezniszczalny – 800 zł)
7. Przewody w oplocie stalowym HEL – hamulce i sprzęgło (1500 zł)
8. Kierunkowskazy led przód i tył kellerman micro (800 zł)
9. Stelaż givi (jedyna używana część 500 zł) – dla chętnego kufry za dopłatą
10. Wskaźnik napięcia KOSO (120 zł)
11. Olejarka (250 zł)
12. Wyższa szyba MRA (400zł)
13. Crashpady (200 zł)
Koszt dodatków razem 30 270 zł. Stan motocykla – super. Nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Jest o wiele szybszy, aniżeli standardowy XX. Waży 20 kg mniej i prowadzi się wielokrotnie lepiej.
Cena nie uwzględnia kufrów. Uchwyt nawigacji (ze zdjęć pozostawiam sobie, będzie zdemontowany).
O każdy sprzęt staram się dbać jak najbardziej. Z żalem sprzedaję XX, ale szykowałem go z myślą o dalekich wyjazdach. Niestety. Nic z nich nie wyjdzie.
J.