-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Honda
-
Stan
używane
-
Typ
sportowy
-
Rok produkcji
2013
-
Przebieg
30000 km
-
Pojemność silnika
500 cm³
-
Paliwo
benzyna
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Sprzedam niezawodny, zadbany, dopracowany, nie zmęczony, świetnie się prezentujący, przygotowany do przygody z amatorskim torowaniem motocykl Honda CBR500R 2013 wyposażony w:
— owiewki torowe z laminatów w bardzo dobrym stanie, bez uszkodzeń, po lakierowaniu. Czasza z bokami: MotoForza Kawasaki ER6F Racing Supertwin. Pług, wypełnienia pod siedzeniem, ogon: Sebimoto Honda CBR500R
— gmole dolne HEED, których zadaniem jest ochrona dekli silnika przy ewentualnej wywrotce oraz znaczne ograniczenie możliwości uszkodzenia lub zarysowania pokryw silnika oraz zapobiegają łamaniu setów
— pokrywy dekli oraz alternatora (replika GBRacing), które dodatkowo chronią kluczowe elementy silnika, np. po wjechaniu w żwir i stanowią idealne dopełnienie innych elementów ochrony, takich jak crash pady i gmole
— crash pady bloku silnika RENNER zamontowane na kitcie montażowym GIVI
— gumowe ograniczniki skrętu kierownicy zapobiegające uszkodzeniu oryginalnych ograniczników
— tłumik pod zadupkiem, który w tym miejscu nie ulega uszkodzeniu w przypadku przewrotki
CBRka świeżo po wymianie oleju Motul 7100 10W-40 syntetyk i filtra oleju. Rama prosta. Tarcza hamulcowa przód bez wyczuwalnego zużycia. Klocki hamulcowe w bardzo dobrym stanie. Zawieszenie proste, suche, brak jakichkolwiek luzów. Silnik w doskonałej kondycji, pali za pierwszym razem, wszędzie suchy, pracuje cicho i miarowo, sprzęgło pracuje prawidłowo, wszystkie biegi wchodzą tak jak powinny, cicho i lekko. Motocykl całkowicie sprawny, bez żadnych wad ukrytych.
CBR500R, to motocykl o największej pojemności i jednocześnie z najwyższym momentem obrotowym, jaki jest dopuszczony do startów w klasie SuperSport 300.
Honda jest seryjnie wyposażona w solidną stalową dwubelkową rurową ramę, która jest sztywniejsza i bardziej odporna na uszkodzenia (również mocowań silnika), niż w motocyklach tej klasy innych producentów.
Przed sezonem 2023 (od tego momentu przejechane na torze 1800 km) został zrobiony pełny serwis:
— wymiana łożysk główki ramy
— wymiana uszczelniaczy olejowych i pyłowych oraz oleju 15W w przednim zawieszeniu
— wymiana klocków hamulcowych Vesrah Sintered Metal (przód) i Brenta (tył)
— ustawione luzy zaworowe (wymiana 6 płytek)
— wymiana uszczelki pokrywy zaworów OEM
— wymiana świec zapłonowych NGK
— wymiana płynu chłodzącego MANNOL
— wymiana sprzęgła (tarcze TRW, sprężyny OEM, uszczelka pokrywy silnika OEM)
— regeneracja zacisków hamulcowych przód i tył
— regeneracja pompy hamulca tył
— wymiana filtra paliwa
— czyszczenie układu benzynowego dodatkiem do paliwa LIQUI MOLY
Motocykl posiada:
— przewody hamulcowe w stalowym oplocie (przód) GOODRIDGE + zdemontowane czujniki ABS (pompa i przewody zostawione)
— manetki PROGRIP
— nowy akumulator
— nową linka sprzęgła OEM
— osłonę chłodnicy
— aluminiowy lekki stelaż licznika i czachy
— licznik temperatury cieczy chłodzącej i woltomierz
— licznik biegów
— stompgripy na baku
— tank pad
— akcesoryjny bezkluczykowy korek wlewu paliwa ABM
— korki z regulacją napięcia wstępnego przedniego zawieszenia
— clip ony kierownicy
— sportowe sety
— odwrócone biegi
--- gąbka w baku
--- osłona hamulca, "płetwa" r&g na tylnia zębatkę ( nie ma na foto ale jest zalożona)
— amortyzator tylny OEM od CBR600F4i z regulacją napięcia wstępnego, odbicia i tłumienia
— kolektory + katalizator seria, tłumik (replika SC PROJECT) z demontowanym db killerem. Poziom hałasu 88 db
Waga i moc w serii praktycznie taka sama jak porobione ninje 400 i R3.
W cenie motocykla:
— klamki hamulca OEM Honda x 2
— oryginalny korek wlewu paliwa
— oryginalne przewody hamulcowe przód i tył z czujnikami oraz tarczki ABS
—zębatka tył 43, zapinka łańcucha
-- drugi komplet uzbrojonych kół z tarczami i zębatkami ewentualnie na opony deszczowe
Do motocykla posiadam wszystkie dokumenty (fakturę sprzedawcy z 2018 roku, CEiIoDGRP, tłumaczenie, oryginalny dowód ze Szwajcarii oraz umowę kupna sprzedaży z poprzednim Właścicielem), książkę serwisową prowadzoną od samego początku, rachunki na ponad 4k.
Sprzedaje ponieważ przesiadam się na 600