-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Honda
-
Model
Accord
-
Stan
używane
-
Bezwypadkowy
tak
-
Rok pierwszej rejestracji
2000
-
Rok produkcji
2000
-
Przebieg
183000 km
-
Rodzaj nadwozia
Sportowy / Coupe
-
Pojemność silnika
2997 cm³
-
Moc
200 KM
-
Paliwo
benzyna
-
Liczba drzwi
2/3
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
automatyczna
-
Pochodzenie
sprowadzony
-
Faktura
nie
-
Kolor
srebrny
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dzień dobry,
oferuję Państwu niniejszym moją porządną bezwypadkową:
Honda Accord Coupé 3.0i V6 VTEC Aut. '00
[6. pokolenie, typoszereg: CG2 (1998-2002), 2997 cm³ V6 24V VTEC (J30A1) 147 kW/ 200 KM, aut. skrz. biegów (B7XA), napęd na przednią oś, masa wł.: 1530 kg, ład.: 390 kg, 5 miejsc siedz., V max: 225 km/h]
Samochód bezwypadkowy, data I rej.: 11.07.2000 (Niemcy), I wł. w PL (od 05/2023; „import” prywatny z Niemiec), 183 tys. km, książka serwisowa (w ASO Honda Niemcy do 143 tys. km/ 02/2017 - patrz zdjęcie), przegl. techn. + OC ważne do 01/2026, 3 oryg. kluczyki + pilot, kpl. dokumentów (również niemieckie), nr ident. pojazdu: 1HGCG2250YA600564.
Piękne „japońskie BMW” w ponadczasowym nadwoziu coupé, z mocnym dynamicznym kulturalnym cichutkim 3-litrowym wolnossącym silnikiem benzynowym, wygodną automatyczną skrzynią biegów (świeżo po remoncie na porządnych amerykańskich częściach u wysokiej klasy fachowca!), zdrową (bez śladów korozji) dobrze utrzymaną powłoką lakierniczą (srebrny satynowy met.), czystym zadbanym wnętrzem, bogato wyposażone [m.in.: szara/ grafitowa skórzana tapicerka, klimatyzacja aut., el. fotele, el. szyberdach, podgrz. fotele, tempomat, fabr. kodowany sprzęt hi-fi Bose z RDS, DS. i zmieniarką płyt CD (6)], obniżone o 35 mm (sprężyny H&R czarne; wpisane do niem. dokumentów), na ładnych 17-cal. felgach, z typowymi śladami użytkowania związanymi z wiekiem i przebiegiem (np. odpryski, przetarcia, zarysowania lakieru, felg aluminiowych).
Ten jeden z lepszych hondowskich silników w historii (J30A1) połączono w przedmiotowym modelu (CG2) z niezłą skrzynią biegów (B7XA), aczkolwiek chimeryczną, albo wręcz kłopotliwą w przypadku zaniedbań serwisowych (m.in. brak regularnej profilaktycznej wymiany oleju i filtra). Jest ponoć kwestią czasu, kiedy >150 tys. km pojawią się pierwsze problemy (widać to zresztą po ofertach sprzedaży w internecie) – w miarę przeciągania terminu niezbędnego remontu coraz bardziej kosztowne…
Mój egzemplarz jest już po naprawie!
Kupiłem moją Hondę ponad 2 lata temu od Niemca, któremu przy przebiegu ok. 180 tys. km skrzynia zaczęła dawać się we znaki (m.in. przeciąganie i wypadanie biegów). Chciał oddać do naprawy, ale kiedy poznał szacunkowe koszty przestraszył się, zrezygnował i wystawił ją na sprzedaż. Nie zastanawiałem się długo…
Sprowadziłem, przejechałem się, odstawiłem. Poczytałem, popytałem, poszukałem w internecie, zainwestowałem w porządny nietani amerykański zestaw naprawczy (większość CG2 jeździła w Kalifornii), oddałem do lokalnego „człowieka-legendy” z Wrocławia (zjadł zęby na skutecznym wskrzeszaniu przeróżnych „automatów”), który wyciągnął, rozebrał skrzynię, wyczyścił, oddał sprzęgło hydrokinetyczne (konwerter) do profesjonalnej regeneracji (ASB, Długołęka pod Wrocławiem), powymieniał części (łącznie z filtrem), zalał świeży olej.
Trwało, kosztowało, ale się opłaciło. Nie ten samochód!
Nie chcę się jej pozbywać, bo jazda nią to ogromna przyjemność, relaks i satysfakcja z posiadania pięknej fury starej dobrej szkoły, ale wskutek niekontrolowanego nadmiernego wypączkowania rodzinnej „stajenki” wystawiam ją na sprzedaż łącznie z pozostałymi autami.
Pojazd używany, sprzedaż prywatna:
rękojmia za wady fizyczne nie ma zastosowania, brak prawa zwrotu czy późniejszych negocjacji cenowych (nie znajdują zastosowania przepisy o sprzedaży konsumenckiej). Kupujący przyjmuje powyższe do wiadomości, a zawierając ze sprzedającym umowę kupna-sprzedaży wyraża na to zgodę (art. 558. § 1 KC).
Ewent. kontrola przedzakupowa w wybranej przez Klienta stacji diagnostycznej (na Klienta koszt) nie stanowi problemu.
Wkrótce więcej zdjęć.
Cena: 31.400 PLN
Informacja:
*********
PS W małej firmowo-prywatnej rodzinnej „kolekcji” na sprzedaż także (z przyczyn technicznych zdjęcia na prośbę):
1/ czerwone Audi RS6 Avant 4.0 V8 Bi-T. Aut. exclusive (600) '22 [57 tys. km; 339.014 PLN netto (FV)/ przejęcie leasingu] - patrz przedost. zdj.
2/ srebrne Volvo 262C 2.7 V6 Aut. Bertone (140) '78 [168 tys. km; "żółte tablice" (zabytek); 99.400 PLN brutto]
3/ czarna Honda Legend Coupé [KA8] 3.2 V6 Aut. (205) ’92 [275 tys. km; "żółte tablice" (zabytek); 39.800 PLN br.]
4/ zielona Honda Legend Coupé [KA8] 3.2 V6 Aut. (205) ’92 [179 tys. km; "żółte tablice" (zabytek); 30.400 PLN br.]
5/ burgundowy VW Passat [35i] 2.0 GL Aut. (115) ’91 [199 tys. km; "żółte tablice" (zabytek); 29.400 PLN br.]
6/ perłowe Audi A8 [D2] 4.2 V8 Aut. (299) ’96 [266 tys. km; 25.800 PLN br.]
7/ srebrne BMW 325iA Touring (192) ‘04 [E46] (225 tys. km; 14.800 PLN br.]
8/ granatowe Audi A6 [C6] 4.2 V8 Aut. (334) ’04 + LPG Stako (2-letnia) [401 tys. km; 12.800 PLN br.]
9/ zielone Kawasaki KL250A '82 [15 tys. km; 8.800 PLN br.]
Wyposażenie dodatkowe
-
klimatyzacja
-
skórzana tapicerka
-
centralny zamek
-
elektryczne szyby
-
wspomaganie kierownicy
-
ABS
-
poduszka powietrzna
-
szyberdach
-
elektryczne lusterka
-
tempomat
-
aluminiowe felgi
-
podgrzewane fotele
-
radio
-
immobilizer
-
lakier metallic
-
elektrycznie ustawiane fotele
-
wielofunkcyjna kierownica
-
zmieniarka CD
Dodatkowe informacje
-
serwisowany w ASO
-
Zarejestrowany w Polsce