-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Volkswagen
-
Model
Golf
-
Stan
używane
-
Rok produkcji
2010
-
Przebieg
256000 km
-
Pojemność silnika
1598 cm³
-
Moc
105 KM
-
Paliwo
diesel
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Silnik 1.6 Tdi 105KM BLUEMOTION spalanie ON 3,6/4,5/5,2, nowe OC, przeglad, serwis olejowy.
Parametry Silnika, DPF, EGR do obejrzenia na komp diagnostycznym przed zakupem.
Samochód sprowadzony z Niemiec w 2017r jako bezwypadkowy , II wł w Polsce,pełna opcja: duży display radia, szyberdach panoram, klima 2-strefowa, podgrzewane siedzenia, wypinany hak VW, kamera cofania, parktronik org alufelgi, 2-letnie opony, przebieg autostradowy. Używany przez jednego właściciela (osoba prywatna). serwisowany w ASO Volkswagen. W 2021r wymiana rozrządu (210tys km), w 2022r przy przebiegu 220 000 km. wymieniono zawór EGR (1500zł), w lutym 2025 roku przy przebiegu 248 000 km. wymieniono sprzęgło + koło dwumasowe Sachsa (2300zł),. Nie wymaga wkładu finansowego. . Samochód jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. powłoka lakiernicza i wnętrze bardzo zadbane i czyste.Książka serwisowa do końca, faktury na części. Opony letnie po 2 sezonach. Spalanie sr. 4l/100km, nowy przegląd, norma emisji Euro V
Przebieg 256000km
WERSJA WYPOSAŻENIA HIGHLINE :
- światła do jazdy dziennej
- spryskiwacze reflektorów
- halogeny
- czujniki parkowania przód i tył
- kamera cofania
- hak wypinany
- szyberdach
- aluminiowe felgi 16 cali
- relingi dachowe
- ABS
- ESP
- dwustrefowa automatyczna klimatyzacja
- podgrzewane fotele
- 4 x elektryczne szyby
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
- 10 x poduszka powietrzna
- tempomat
- bluetooth
- komputer pokładowy
- obszyta skóra wielofunkcyjna kierownica
- radio CD sterowane w kierownicy
- regulacja wysokości fotela kierowcy
- dzielona tylna kanapa
- isofix
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- autoalarm
- immobiliser
VW Bluemotion - Czy to się opłaca?
Auto Świat
9 listopada 2009, 01:00
Na początku przyszłego roku polska oferta Volkswagena zostanie powiększona o nowe wersje ekologicznych i ekonomicznych modeli (Polo, Golfa oraz Passata) wyposażonych w technologię BlueMotion. Jest to pakiet przystępnych cenowo nowoczesnych rozwiązań technicznych wpływających na obniżenie zużycia paliwa. Modele BlueMotion w zależności od wersji będą droższe tylko o 2-2,5 tys. zł od porównywalnych odmian tradycyjnych.
VW Bluemotion - Czy to się opłaca?
Pod względem stylistycznym różnice sprowadzają się do detali poprawiających aerodynamikę pojazdów. Są to m.in.: zmienione atrapy przednie, specjalne listwy progowe, spoiler tylny, obniżone zawieszenie (Golf) oraz 15-calowe alufelgi z oponami o niskich oporach toczenia. Więcej zmian kryje się pod maską.
Wszystkie modele BlueMotion wyposażono w: wysokoprężne jednostki napędowe (w Polo to nowe 3-cylindrowe 1.2 TDI o mocy 75 KM, a w Golfie 1.6 TDI o mocy 105 KM) z odpowiednio zmienionym oprogramowaniem sterowania silnikiem, system Start-Stop odzyskujący energię podczas hamowania (rekuperacja), zmodyfikowane skrzynie biegów z dłuższymi przełożeniami oraz wskaźnik na desce rozdzielczej, podpowiadający kierowcy najlepszy z punktu widzenia ekonomiki jazdy moment zmiany przełożenia.
System Start-Stop działa automatycznie – w trakcie zatrzymania się np. na czerwonym świetle na skrzyżowaniu, włączeniu biegu jałowego i puszczeniu sprzęgła silnik wyłącza się, a uruchamia ponownie automatycznie, gdy tylko wciśniemy sprzęgło. Odzyskiwanie energii (rekuperacja) odbywa się w momencie, gdy zdejmiemy nogę z gazu lub hamujemy. Wówczas napięcie alternatora (prądnicy) wykorzystywane jest do doładowania akumulatora, odciążając tym samym silnik i obniżając zużycie paliwa.
Zastosowana w Polo jednostka napędowa o pojemności 1,2 l zadowala się średnio tylko 3,3 l oleju napędowego na 100 km, co sprawia, że jest to nie tylko najoszczędniejsze auto w klasie, lecz także najbardziej ekonomiczny, produkowany seryjnie 5-drzwiowy samochód na świecie. Oznacza to również, że teoretyczny zasięg na jednym zbiorniku paliwa może sięgnąć 1363 km! Warto zwrócić uwagę na to, że w porównaniu z dostępną w ofercie Polo jednostką 1.6 TDI o tej samej mocy mniejsza ma lepsze osiągi i dynamikę oraz zadowala się średnio o 0,9 l/100 km paliwa mniej. Imponująco przedstawia się również emisja CO2 – tylko 87 g/km.
W Golfie BlueMotion pod maską pracuje jednostka o poj. 1,6 l, która charakteryzuje się średnim zapotrzebowaniem na paliwo na poziomie 3,8 l/100 km (zasięg do 1447 km!). To o 0,7 l/100 km mniej niż w zwykłej odmianie modelu ze 105-konnym dieslem. Wynik ten czyni z wersji BlueMotion najoszczędniejszego Golfa w historii. Przy takim spalaniu różnica w cenie, sięgająca maksymalnie 2,5 tys. zł, zwróci się po przejechaniu ok. 10 tys. km. To może się opłacać.