-
Oferta od
firmy
-
Stan
używane
-
Przeznaczenie
osobowe
-
Rodzaj
głowice
-
Producent części
Renault OE
-
Marka pojazdu
Renault
GŁOWICA GOTOWA DO MONTAŻU
głowica gotowa do montażu, po pełnym przeglądzie.. Głowica z wałkami, pokrywą i zapiętymi zaworami, bez dźwigienek i bez popychaczy.
ZREGENEROWANA KOMPLEKSOWO
WYKONALIŚMY:
SPRAWDZANIE SZCZELNOŚCI PŁASZCZA WODNEGO POD CIŚNIENIEM, NA GORĄCO
FREZOWANE GNIAZDA NA WYTACZARCE TYPU SERDI (z samocentrującym się wrzecionem względem prowadzenia zaworu po prowadnicy, jest to niezwykle istotne ponieważ każda z prowadnic w głowicy jest odchylona w innym kierunku i pod innym kątem. Pozwala to uzyskać efekt obróbki gniazd zaworowych jak u fabrycznie nowej głowicy)
DLATEGO JAKO PROFESJONALIŚCI NIE DOCIERAMY PASTĄ ZAWORÓW / GNIAZD !
SPRAWDZONA SZCZELNOŚĆ PODCIŚNIENIEM NA PŁASZCZYŹNIE STYCZNEJ KĄTÓW ZAWORÓW I GNIAZD ZAWOROWYCH
PROWADNICE NOWE LUB PO WERYFIKACJI (luz oraz wymiar wewnętrzny prowadnicy potrafimy określić z dokładnością do 0,005 mm, jeśli kupisz u innych głowice z luzem na prowadnicy nawet nowy uszczelniacz nic nie pomoże, tylko odpowiednio ciasna prowadnica zapobiegnie ubytkom oleju!)
NOWE USZCZELNIACZE
ZAWORY NOWE LUB SZLIFOWANE (po weryfikacji długości oraz grubości trzonka – sprawdzamy z dokładnością 0,001 mm)
SPLANOWANA PŁASZCZYZNA
SPRAWDZONA GRUBOŚĆ GŁOWICY POD USZCZELKĘ
W CENIE ZWROT STAREJ GŁOWICY
SPRAWDZONE GWINTY
SPRAWDZONA OŚ POŁOŻENIA WAŁKA/WAŁKÓW (oznacza to że głowica nie jest przegrzana i w związku z tym przekrzywiona czego następstwem może być bujanie wałka)