-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Gaz
-
Model
Pozostałe
-
Stan
używane
-
Bezwypadkowy
tak
-
Rok produkcji
1961
-
Przebieg
40686 km
-
Rodzaj nadwozia
Terenowy
-
Pojemność silnika
3480 cm³
-
Moc
76 KM
-
Paliwo
benzyna+LPG
-
Liczba drzwi
2/3
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
-
Pochodzenie
kupiony w polskim salonie
-
Faktura
nie
-
Kolor
szary
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
STAR MAZ KRAZ ZIL ZIS STUDEBAKER URAL KAMAZ
Ciezko sie przymusilem do ponizszych wypocin wiec zanim zadzwonisz to je przeczytaj.
GAZ 63 z 1961r. 3.5 r6 w benzynie(taki fabrycznie byl tam silnik) z legalnym gazem w dowodzie.
Od 15.01.2023 z nami. Wymienilismy sie za zabytkowego chevroleta.
Od tej pory zrobiono:
Naprawiono cala instalacje elektryczna
Koncowki drazka kierowniczego plus oslony z gaza 66
kierunkowskazy na guziki przy kolumnie
koguty, oczywiscie sa podlaczone i wlaczane z deski rozdzielczej. Na pace jest zlaczka zeby mozna bylo je odpiac do sciagania nadbudowy.
Kopulki, palce, olej w silniku pewnie ze 3 razy i wszystkich innych miejscach, plyny, zaplon, swiece(zalozylem teraz nowoczesne, ale mam ze 3kg klasycznych, czesc nowa) – to wiadomo, ze juz pare razy sie odbylo.
Specjalne dedykowane kable
Wymieniono cale ramiona wycieraczek
Ostatnio zrobiona glowica – planowanie, frezowane gniazd podkladek, mycie, podkladki 4mm i uszczelka plus loctite 3020
Box na kolo zapasowe zeby nie zabieral miejsca na pace
Nowe opony takie jak dawala fabryka(wszystkie 5) + nowe detki do ktorych dorobiono dlugie wentyle
instalacja gazowa i butla 103l pod paka
Ogromna skrzynia na narzedzia i czesci wysuwana z tylu pod paka, zamykana na klodke. To na niej sa napisy.
poduszki pod kabine od chevr express
Tej zimy ustawiono zawory, od razu wymieniono uszczelki pod deklami i srubami
Powrot benzyny do baku, poki co odlaczony elektrozaworem. Mozna wykorzystac na rozne sposoby.
Malowanie karoserii, konserwacja podwozia bla bla
Uszczelniacz przekladni
silikonowe weze do wody
wiatrak na plastikowy od avii – ma wiecej odnozy i jest lzejszy. Oryginalny jest
wskaznik i czujnik temp od stara
Dodatkowy obwod informujacy o nagrzania pieca.
waz do smarowania tulei oporowej sprzegla(nie bylo w ogole, wiec nikt nie smarowal)
I dziesiatki innych rzeczy, nie bede przeciez wymienial takich rzeczy jak swiatlo w kabinie czy gniazdo zapalniczki pod rejestrator. Albo ze fabryczne pourywane kalamitki sie powymienialo czy filtr powietrza umylo. A polowy to i tak nie pamietam.
Zarejestrowany na zolte blachy na podstawie opini rzeczoznawcy PZMOT zawierajacej adnotacje o instalacji LPG. Wpis do ewidencji zabytkow. Nr ramy czytelny.
Rodzaj pojazdu – pojazd specjalny. Przeznaczenie: pogotowie techniczne/warsztat.
Zmiany w cepiku od kupna do teraz wynikaja z wypisania tesciowej/wspolwlasciciela.
Stan blacharski lepszy jak 10 letnia skoda. Na gornych czesciach blotnikow wytloczenia autozawod imienia molotova, takze jeszcze sprzed rebrandingu. To zdaje sie jest pierwszy rocznik, ktory ma metalowe drzwi.
vin 357155
Gaz 63 to gaz/lublin 51 z napedem na 4 buty.
Sprzedaje osoba prywatna!
Zabudowe sie latwo demontuje, 2 srubki zabezpieczajace. Ja zamontowalem sobie na wiacie do tego wyciagarke, ale zyje sam z zona. Ciezkie nie jest. Po zdjeciu zabudowy kolo zostaje na swoim miejscu. Paka obrobiona grubym drewnem.
Alternator zamiast pradnicy. Napisy na drzwiach to magnesy.
W standardowym wyposazeniu ma kanister, duza smarownica, high-lift, siekierki, lopaty itd. Jest zestaw uszczelek(zabrane tylko to co opisalem powyzej).
Wszystko jest sprawne. Napedy sa niesamowite – jazda 3km/h pod 30* podjazd bez szarpania.
Dodaje do niego ksiazke serwisowa. Tak pol na pol jej tresc ma sens, bo przeciez nikt nie bedzie rano w zime gotowal oleju w garnku i wlewal do silnika.
Da sie tym jezdzic na co dzien jak sie ma duzo odwagi. Byl na paru zlotach a i przewiozl dla nas duzo materialow budowlanych. Bylismy nim nawet na wycieczce pod leszno, mozna sprawdzic na fb(odprawa do wydarzenia hill262 kontratak). Kleka w sposob standardowy dla swojego wieku, czyli np styki czy cewka. Ale zadnych wiekszych awarii.
Pali ze 30 litrow. Ale zawsze mozna go przykrecic na wezu.
To jest pojazd zbudowany na pryncypiach 2WŚ a czasem i nawet przed. Silnik to kacapska kopia flatheada z dodge sprzed 2 wojny swiatowej. To jest ten sam silnik co w warszawie m20 skrocono o 2 cylindry. Wszystkie podstawowe czesci pasuja.
Dostep do czesci jest, nawet w PL co chwile jest jakis na czesci a nowe kupuje sie w na allecostam. Czesci pasuja np od zuka, chocby zamontowany uszczelniacz przekladni. A na wschodzie to wszystko jest do kupienia nowe.
Wyjety termostat, bo stary pekl. Ale on ma sens w tym pojezdzie tylko na syberii.
Nietrzymany pod chmurka. Glosniki nie sa podlaczone
Oc 270zl na rok.
Co trzeba w tym aucie zrobic? Zrec duzo kotletow zeby miec sile to prowadzic, nic wiecej. No i kiedys skasowac luzy na lozyskach przod, zabieram sie do tego od 2 lat.
Nie umawiam sie na ogladanie dla jaj. Pokazujesz forse albo swoj woz to gadamy.
Nie, nie mozna sobie pojezdzic. Chyba, ze cala kwota zostanie na ten czas przekazana. To nie jest normalny samochod tylko bardziej ciagnik artyleryjski.
Twoj wujek stryjeczny od strony ojca kiedys znal kogos, kolo czyjego dziadka taki przejezdzal? Fajnie, ale G mnie to obchodzi.
Ja przede wszystkim chce sie zamienic a nie sprzedac. Wiec jak nie wiesz ile kosztuje to nawet mi gitary nie zawracaj.
Chce wiekszy woz, choc bedac precyzyjny to po prostu z wieksza paka. W pierwszej kolejnosci interesuje mnie STAN techniczny. Ma miec uregulowany stan prawny. Moge przyjac kase, moge dodac. Musi byc na tyle stary zeby kwalifikowac sie na zolte blachy, czyli jednak stosunkowo mlody przy GAZie. Ale moze byc tez z 2WS, po uzywaniu gaza prawie jako daily car’u to moge jezdzic juz wszystkim.
Moga byc 2/3/4 osie. Jestem otwarty.
Moze byc nawet woz osobowy, np stary land cruiser albo g klasa. Ale prosze probowac, moze zona zakocha sie w fiescie na zoltych blachach, kto wie.
Ciezko sie przymusilem do powyzszych wypocin wiec zanim zadzwonisz to je przeczytaj.
Dodatkowe informacje
-
garażowany
-
serwisowany w ASO
-
homologacja na ciężarowe
-
możliwa zamiana
-
zarejestrowany jako zabytek
-
Zarejestrowany w Polsce