-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Ford
-
Model
EDGE
-
Stan
używane
-
Bezwypadkowy
tak
-
Rok pierwszej rejestracji
2007
-
Rok produkcji
2007
-
Przebieg
260000 km
-
Rodzaj nadwozia
SUV
-
Pojemność silnika
3496 cm³
-
Moc
265 KM
-
Paliwo
benzyna+LPG
-
Liczba drzwi
4/5
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
automatyczna
-
Pochodzenie
kupiony w Polsce
-
Faktura
nie
-
Kolor
grafitowy
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Na wstępie stwierdze, że nią mam ciśnienia ażeby sprzedawać ten samochód. Lubię go i wystawiam tylko ze względu na mojego starego psa, który ma chore stawy i wyskakiwanie z bagażnika stało się dla niego niebezpieczne- muszę znaleźć coś niskopodłogowego.
Ford Edge MK1 (U387) SEL z silnikiem 3,6 V6- pierwszy edycja Edge produkowana na amerykański i kanadyjski rynek. Samochód analogowy, pochodzący z innej kultury motoryzacyjnej, gdzie szanuje się zarówno właściciela jak i mechanika. Mam go od pięciu lat i zrobiłem na nim ok 90 tyś km. Rok produkcji 2007, 260 000 km przebiegu, napęd 4x4 stały, instalacja LPG w całości zmodyfikowana dwa lata temu - między innymi nowa butla w kole zapasowym o pojemności tankowania 64 litrów dająca dystans oscylujący ok 400 km. Opony całoroczne Yokohama kupione w 2023 r.- są w stanie dobrym choć należy przyznać, że przy większych prędkościach na autostradzie bywają głośne (AT). W silniku wymieniany dedykowany olej fordowski 5W30- jest na tyle rzadki, że należy sprawdzać jego poziom, bo przy zwiększonej temperaturze spalania gazu jest ubytek rzędu 1/1,5 litra na 10.000 km- jeżeli się zdecydować na gęstszy półsyntetyk, to ubytku nie będzie żadnego. Samochód używany na trasie Rybnik/ Tarnowskie Góry- dojazd do pracy. Duży komfort jazdy i prowadzenia- fantastycznie sterowny, cichy, i z najlepszym zawieszeniem jakie miałem do tej pory. Cena części eksploatacyjnych to bajka - naprawdę tanio przy oryginalnych częściach ze Stanów dostępnych w Polsce, bo samochód przeznaczony dla klasy średniej i jej zasobów finansowych.
Do wymiany oleje w silniku i skrzyni - podjąłem decyzję, że nowy właściciel powinien to zrobić pod siebie (w skrzyni wymiana co 50 000 km). Przed sprzedażą dałem do regeneracji maglownicę, uznałem, że zrobić to należy- koszt 2200 zł i jest gwarancja. Nowe paski klinowe.
Mankamenty:
- tylna piasta (lewa) zakupiona u importera części z USA miała fabrycznie inną średnicę gwintu- dopasowane nakładki z Hyundai więc do odkręcania kół trzeba mieć dwa rodzaje kluczy
- kontrolka check engine pali się od kilku lat wskazując błąd niedogrzania grzałki. Były wymieniane 3 sondy lambda, które dorzucę, i rzecz leży w wadliwym odczycie. Oprócz tego, że się świeci nie ma żadnego wpływu na pracę silnika. Jak ktoś potrafi rozmawiać z elektronikami, to to naprawi- ja z nimi rozmawiać nie potrafię.
- do wypiaskowania hak
- tylny i przedni zderzak lekko wgniecione na zawiasach - blacharz to wyprostuje w kwadrans za zerosiedem.
- tylni zderzak porysowany od psich pazurów - wystarczy polerka.
- Android nie jest kompatybilny z telefonem - to były pierwsze urządzenia tego typu kupione za ciężkie pieniądze i oprogramowanie jest do bani. Chyba, że ktoś wgra nowy soft, ale ja z informatykami też nie potrafię gadać. Wszystko inne działa jak np sterowanie z kierownicy, USB, mobilne Wi-Fi, czy nawigacja. Kamera cofania na dodatkowym monitorze.
- do renowacji felgi (900 zł proszkowanie i malowanie w piecu)
Z tych względów cena do rozsądnej negocjacji, ale muszę zaznaczyć, że wiem, co posiadam, a handlu uczyli mnie Turcy na niemieckich bazarach - więc życzę powodzenia ?
Wnętrze wyprane po psach i sobie samochód teraz stoi i pachnie.
Sprzedaję jako osoba prywatna- w razie dodatkowych pytań jestem do dyspozycji pod telefonem.