-
Oferta od
firmy
-
Stan
używane
-
Przeznaczenie
osobowe
-
Producent części
Filtron
FILTR OLEJU BMW E36 E46 E39 E60 E38 E65 E83 E53 Z3 Z4 Ford GT _ OE649
⚙️WIĘCEJ NA TEMAT FILTRU OLEJU
FILTR OLEJU
• marka BMW E36 E46 E39 E60 E38 E65 E83 E53 Z3 Z4 FORD GT - BENZYNA
• rocznik 1990-2010
• nr części OE649
Stan bardzo dobry - filtr fabrycznie nowy
Zastosowanie :
BMW
• E36 M3 3.0 i (S50B30)
• E36 M3 3.2 (S50B32)
• E36 325 i (M50B25)
• E36 323 i (m52b25)
• E36 320 i (M50B20, M52B20)
• E36 328 i (M52B28)
• E46 323 i (M52B25)
• E46 328 i (M52B28)
• E46 330 i (M54B30)
• E46 320 i (M52B20)
• E46 323 i (M52B25)
• E46 320 i (M54B22)
• E46 325 xi (M54B25)
• E46 325 i (M54B25)
• E46 330 xi (M54B30)
• E46 320 i (M54B22)
• E39 520 i (M52B20)
• E39 523 i (M52B25)
• E39 528 i (M52B28)
• E39 530 i (M54B30)
• E39 520 i (M54B22)
• E39 530 i (M54B30)
• E39 525 i (M54B25)
• E39 520 i (M54B22)
• E39 540 i (M62B44)
• E60 525 i (M54B25)
• E60 520 i (M54B22)
• E60 525 i (M54B25)
• E60 530 i (N52B30BF, N52B30A)
• E60 530 i (M54B30)
• E38 728 i, iL (M52B28)
• E38 740 D (M67D39)
• E65/66/67 730 i (M54B30)
• E65/66/67 730 i (N52B30A, N52B30BF)
• E65/66/67 740D (M67D39)
• E83 2.5 i (N52B25A, N52B25AF, N52B25BF)
• E83 2.5 i (M54B25)
• E83 3.0 i (M54B30)
• E53 3.0 i (M54B30)
• Z3 3.0 i (M54B30)
• Z3 2.8 i (M52B28)
• Z4 2.5 i (M54B25)
• Z4 M (S54B32)
• Z4 3.0 i (M54B30)
• Z4 2.2 i (M54B22)
FORD
• GT 5.4 (C54SDSM)
Pochodzi z likwidacji sklepu motoryzacyjnego
⚙️JAK DZIAŁA PROFESJONALNA FILTRACJA OLEJU?
Czysty, odpowiednio filtrowany olej to fundament zdrowego i wydajnego silnika. Nowoczesne systemy smarowania wykorzystują precyzyjnie zaprojektowane kanały i filtry, aby usuwać zanieczyszczenia powstające podczas pracy jednostki — od mikroskopijnych cząstek nagaru, przez drobiny metalu, aż po resztki uszczelek. Dzięki temu olej pozostaje klarowny, a elementy silnika otrzymują stałą, nieprzerwaną ochronę.
Efektywna filtracja zmniejsza tarcie, stabilizuje temperaturę, chroni przed zużyciem i pozwala zachować pełną moc nawet w trudnych warunkach.
⚙️CO ZATRZYMUJE FILTR OLEJU?
☑️Opiłki metalu – powstające podczas tarcia elementów silnika
☑️Sadza – efekt spalania paliwa i pracy w wysokiej temperaturze
☑️Fragmenty uszczelek – drobne resztki materiału uszczelniającego
☑️Nagar – zlepione, twarde osady z oleju i paliwa
☑️Pył i mikrozanieczyszczenia – wnikające do układu z zewnątrz
Profesjonalny filtr eliminuje te szkodliwe cząstki, zapewniając dłuższą żywotność silnika i czystą pracę układu smarowania.
✨CZYSTY OLEJ = MOC I OCHRONA SILNIKA✨
Skuteczna filtracja usuwa zanieczyszczenia powstające podczas pracy silnika, dzięki czemu olej zachowuje swoje właściwości dłużej. To prosta, ale kluczowa czynność, która realnie wydłuża żywotność jednostki napędowej i poprawia jej wydajność.
Regularna wymiana filtra to inwestycja w bezawaryjną jazdę
⚙️PORÓWNANIE STANU FILTRA OLEJU – ZAPCHANY VS. NOWY
Regularna wymiana filtra to podstawa skutecznej ochrony silnika. Zapchany wkład traci zdolność zatrzymywania zanieczyszczeń, utrudnia przepływ oleju i zwiększa ryzyko zużycia elementów układu. Nowy, czysty filtr przywraca prawidłową cyrkulację, zapewnia lepszą ochronę i pozwala silnikowi pracować w optymalnych warunkach.
To prosta różnica, która ma ogromny wpływ na żywotność i wydajność Twojego pojazdu.