Fiat Cinquecento 1.4 16v Air Ride, Tuning, Gleba, Klatka !
- 01 Lis 13:57
- Nr ogłoszenia: 57452096
1 / 8
- Oferta od osoby prywatnej
- Marka Fiat
- Model Cinquecento
- Stan używane
- Bezwypadkowy tak
- Rok pierwszej rejestracji 1996
- Rok produkcji 1996
- Przebieg 5000 km
- Rodzaj nadwozia Hatchback
- Pojemność silnika 1400 cm³
- Moc 120 KM
- Paliwo benzyna
- Liczba drzwi 2/3
- Stan techniczny nieuszkodzony
- Skrzynia biegów manualna
- Pochodzenie kupiony w Polsce
- Faktura nie
- Kolor niebieski
Witam !
Na sprzedaż jedyny taki Fiat Cinquecento w Polsce.
Auto w moich rękach od 2010roku.
Z fabryki wyjechał jako model S z silnikiem 900cc.
Obecnie jest to kompletny projekt zbudowany praktycznie od podstaw nagradzany na wielu zlotach.
W swojej karierze zdobył kilka tytułów za najlepsze auto zlotu.
Wiele o historii auta można znaleźć pod hasłem Cinquecento by Bombell.
Na Youtube wiele filmów i materiałów.
Trochę informacji:
Marka i model: Fiat Cinquecento
Rocznik: 1996
Silnik/moc obecna: 1,4 16v 2010r ok. 120KM
Kolot: 479 Blu Line
Koła szeroka stal:
Przód 15x8
Opona Nankang NS20 165/50R15
Tył 15x9
Opona Nankang NS20 185/45R15
Nakrętki kół alu ze stożkami
Opis modyfikacji stylistycznych:
- Maska ori stalowa przedłużona z przodu + 4x zapinki AeroCatch
- Tylna klapa na gładko + unikatowa szyba bez podgrzewania + wewnętrzna osłona
- Przedni zderzak custom gładki, kratka SX + dokładka Clio II
- Tylny zderzak custom, jedyny taki !
Przedłużony w dół + dyfuzor Fiat 500 Abarth
- Poszerzenia nadkoli
- Usunięte oznaczenia tylnej klapy
- Lotka tylna EBA z dodatkowym światłem
- Szyberdach uchylany oryginalny Fiat
- Lusterka pod kolor nadwozia
- Światła przednie Shadowline
- Przedni hak wkręcany CC SX
- Kierunki przednie dymione
- Tylne światła CC Sporting custom na wzór MHW
Wnętrze:
- Fotele przód Bimarco Cobra II
- Pasy OMP 4 punktowe 3 calowe
- Rollbar by GSG pokryty flockiem
- Deska rozdzielcza we Flocku by Flocker.pl
- Licznik CC Sporting wersja UK/US w milach
- Kierownica Raid HP Racing 18 280mm obszyta na nowo, niebieska nić + naba Quick Release
- Kosz lewarka zmiany biegów wyciągnięty do środka GSG
- Skrócony lewarek zmiany biegów z podciąganym wstecznym
- Gałka zmiany biegów MOMO GTR2
- Nakładki na pedały Sparco Carbon
- Elektryczna regulacja wysokości świateł
- 4x elektryczne szyby !
Tylny zestaw elektrycznych uchylanych szyb już nie do zdobycia !
- Rączki drzwiowe z Fiata UNO
- Wszystkie plastiki we wnętrzu pokryte flockiem by Flocker.pl
- Całe wnętrze wygłuszone matami GMS 07XL
Zawieszenie AirRide by Bombell's Garage:
Sterowanie każdym kołem osobno
Pilot AVS ARC-7 Switchbox
Przewód pneumatyczny tekalan 12/9mm oraz poliamid 6/4mm
Wszystkie złączki i trójniki metalowe
Wyspa zaworowa 5/3 1/2 cala
Manometry VIAIR 2” Black x1
Manometry VIAIR 2” Dual Black x2
Butla Custom Stako 34L
Kompresor VIAIR 480C Dual
Wyłącznik ciśnieniowy VIAIR 140/175PSI
Przód:
- Amortyzator gwintowany KW Variant 1 Inox Line
- Poduszki Rubena 130/2 + pierścienie Rubena
- Okucia custom stal cr-mo, wyjście 1/4
- Custom Camber Plates
Tył:
- Amortyzatory Ta Technix
- Poduszki Rubena 130/2 + pierścienie Rubena
- Okucia custom stal cr-mo, wyjście 1/4
- Stabilizator skrętu (drążek reakcyjny)
- Rozpórka przednia kielichów GSG
- Rozpórka przednia dolna (wahaczy) GSG V2
- Rozpórka tylna dolna 3 punktowa GSG
- Rozpórka tylna górna C-pillar GSG
Hamulce:
- Pompa hamulcowa nowa Magneti Marelli
- Nowe wszystkie przewody sztywne miedziane
- Nowe wszystkie przewody elastyczne
- Nowe serwo
Przód:
- tarcza 257mm wentylowana Bosch
- zaciski Bendix z Bravo I HGT 2.0 po regeneracji (uszczelki, gumy, tłoczek)
- klocki EBC Green Stuff
Tył:
- tarcza 240mm nawiercana Zimmermann Sport
- zaciski Alfa Romeo 146 po regeneracji
- klocki EBC Black Stuff
- flansze tył by Lesiu Z.
- Płyn hamulcowy DOT 5.1 Ferrodo Racing
- Hydrauliczny hamulec ręczny Turbo Works Dual Pump
Silnik:
- 1368cc 16v 2010r Fiat 500
- Profi obrobiona głowica
- Sportowe wałki rozrządu Świątek GT
- Większa przepustnica 46mm 1,6 16v
- Kolektor ssący plastikowy custom
- Dolot Mag Sport z filtrem Simota + carbonowa osłona termiczna
- Oil Catch Tank by Turboworks
- Przewody zapłonowe Sentech Tuning Blue
- Świece Denso Iridium Tough® VXU24
- Cewki zapłonowe Champion
- Koło zamachowe 3,5kg by K.Otoczak (ori 6,7kg)
- Nowe sprzęgło Valeo 200mm
- Olej Shell Helix Ultra Racing 10W60
- Sportowy filtr oleju Simota
- Sportowy filtr paliwa Epman Racing
- Przewody paliwowe PTFE w stalowym oplocie
- Poliuretanowe wkładki poduszek silnika Strongflex Sport
- Nowy rozrusznik Hitachi 1,0kw z Fiata 500 1,4 16v z przekładnią planetarną
- Silikonowe przewody Turboworks
- Akumulator przeniesiony do środka żelowy AGM Optima Red Top 50Ah 1000A
- Clean look w komorze silnika
Skrzynia:
- 5b C514.5.13.44 po przeglądzie
- Olej Petronas Tutela ZC 75 Synth + ceramizer
- Customowy ciężarek wybieraka biegów
- Shortshifter
Wydech:
- Kolektor 4-2-1 GSG owinięty bandażem termicznym
- Rura środkowa przelotowa 2" stal aluminiowana
- Komora rezonansowa stal nierdzewna custom by Mag-sport Węglarski
- Tłumik końcowy na dwie strony custom stan nierdzewna by Mag-Sport Węglarski Double
- Końcówki tłumika Mag-Sport wymienne
Opis modyfikacji car-audio:
- Jednostka główna – Clarion CZ-202EG
- Głośniki przód – 2x 10cm PIONEER TS-1058
- Głośniki boczne – 2x16,5cm PIONEER TS-1746 + Maskownice stalowe Morel
- Głośniki w tylnych boczkach – 2x16,5cm PIONEER TS-1746II + Maskownice stalowe Morel
- Subwoofer –Rockford Fosgate R2D2-10
- Wzmacniacz – Crunch GTI2100
Cena do rozsądnej negocjacji
Kilka linków do filmów z autem:
https://youtu.be/guiGLlZYdIs
https://www.youtube.com/channel/UCCBSaLKJEKMZ7ZAaZKkZv5A
https://youtu.be/xqnZJD0ZKnQ
Wyposażenie dodatkowe
- elektryczne szyby
- szyberdach
- radio
- regulowane zawieszenie
Dodatkowe informacje
- garażowany
- Zarejestrowany w Polsce
14 999 zł
