Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Ta oferta jest już nieaktualna Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii: Książki i Podręczniki > Książki naukowe i popularnonaukowe

Ekonomia – etyka - organizacja

  • 24 Lip 08:53
  • Nr ogłoszenia: 67681752
  • Dostępność: niedostępne
1 / 1
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka biznes, nauki ekonomiczne
Ekonomia – etyka - organizacja Grzegorz Karasiewicz Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego Warszawa 2009 ISBN: 978-83-61276-26-5 liczba stron: 500 oprawa twarda . Spis treści . Alojzy. Z. Nowak Przedmowa Alojzy. Z. Nowak Preface I. LISTY OKAZJONALNE Roman Niestrój List Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie V.H Manek Kirpalani Tribute to Professor Roman Glowacki Teodor Kramer Na 80-lecie Mojego Przyjaciela Prof. zw. dr. hab. Romana Głowackiego Romuald Holly Esej o przywództwie - Profesor Roman Głowacki wśród nas Malwina Głowacka Tata Profesor . List Uczestników Central and Eastem European Teachers Program List Absolwentów International MBA Programme II. SYLWETKA JUBILATA Grzegorz Karasiewicz Osiemdziesięciolecie Nestora Marketingu w Polsce - Profesora Romana Głowackiego. Działalność dydaktyczna Bibliografia publikacji Prof. zw. dr. hab. Romana Głowackiego Promotor prac doktorskich III. OPRACOWANIA Ekonomia Stanisław Gomułka Growth versus Security Choice and the Generational Difference in Preferences Alojzy Z. Nowak, Kazimien Ryć Z jaką gospodarką oraz kiedy i dlaczego do strefy euro? Cristina Nardi Spiller Changes, New Challenges and Different Strategies in a Capitalist Market Economy Hans Geeroms The Idea of a European Debt Agency Tomasz Gmszecki Światowy system walutowy - możliwe scenariusze rozwoju sytuacji Andrzej M. Zawiślak Wartość - związek kapitału i pracy Grzegorz Karasiewicz Stopień internacjonalizacji gospodarki polskiej - określenie pozycji i trajektorii zmian w okresie transformacji Etyka Thomas R. Piper, Lynn Sharp Paine Ethics, Economics, and Organizations Blair Kolasa Ethics and Social Responsibility Zarządzanie Andnej K. Koźmiński Globalizacja rynku a umiędzynarodowienie studiów menedżerskich Jerzy Trzcieniecki Zespoły projektowe jako forma organizacji w zmiennym otoczeniu Diana Phillips Preparing Business Leaders. The Importance of Communication and Foreign Language Skills in Today‘s Global Business Environment. Jerzy Kisielnicki Nowe możliwości i nowe wyzwania marketingu w epoce tworzenia społeczeństwa informacyjnego Jan Turyna Kluczowe problemy rozwoju współczesnej rachunkowości: sześć tez do dyskusji Ioel Branson, Diane Breesch, Vicky Cole The Uniformity-Flexibility Dilemma When Comparing Financial Statements Henri Müler(-Malek) New Orsiam Wrs: The Progressive Management Dynamics Game Wacław Szymanowski Etapy rozwoju systemów logistycznych Marketing Wojciech Wrzosek Ewolucja mechanizmu konkurencji a marketing Aniela Styś Oblicza i znaczenie marketingu Anna Czubata Rola marketingu w realizacji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw Edward Cyrson Koncepcja globalizacji rynków Theodora Levitta. Ocena po ćwierć wieku Remigiusz Krzyżewski Jaki marketing? Franciszek Misiąg Dylematy współczesnego marketingu Ireneusz Rutkowski Teoretyczne i praktyczne aspekty wiedzy o marketingu Krzysztof Cybulski Przyczyny i konsekwencje wysokiej fluktuacji personelu sprzedażowego Mariusz Trojanowski Postawy jako element zachowań nabywców na rynku Agnieszka Wilczak Standaryzacja a adaptacja tożsamości organizacji do wymogów lokalnego rynku - możliwości i ograniczenia Monika Skorek ECR - koncepcja efektywnej obsługi konsumenta Katarzyna Dziewanowska Funkcja barier wyjścia w budowaniu lojalności nabywców . Noty o Autorach Notes on the Authors

Ta oferta jest już nieaktualna Dane sprzedającego nie są już publikowane

43 zł
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia