Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Edukacja w warunkach wielokulturowości. Konteksty społeczno-

1 / 1
Obserwuj
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka psychologia, socjologia
Edukacja w warunkach wielokulturowości. Konteksty społeczno-metodyczne red. Anna Młynarczuk-Sokołowska, Urszula Namiotko, Jerzy Nikitorowicz Wydawnictwo Naukowe Katedra Gdańsk 2017 ISBN: 978-83-65155-48-1 liczba stron: 449 oprawa miękka . Spis treści . Wprowadzenie CZĘŚĆ I. DYLEMATY KSZTAŁTOWANIA SIĘ SPOŁECZEŃSTW WIELOKULTUROWYCH Rozdział 1. Ewa Dąbrowska, Akceptacja, obojętność czy wrogość? Czynniki warunkujące postawy Polaków wobec wielokulturowości Rozdział 2. Mariusz Wawrzyniak, Sprzeciw i aprobata dla wielokulturowości w telewizyjnych programach informacyjnych Rozdział 3. Sylwia Ryszawy, Wielokulturowość – szansa czy zagrożenie dla jednostki i społeczeństwa – opinie studentów pedagogiki Rozdział 4. Marcin Kolemba, Agnieszka Nowakowska-Kaliszuk, Problemy społeczeństw wielokulturowych – analiza porównawcza sytuacji polskiej emigracji w Wielkiej Brytanii po II wojnie światowej i po Brexicie Rozdział 5. Anna Chańko, Emilia Wołyniec, Potrzeba rozwijania kompetencji międzykulturowych w wieloetnicznych społeczeństwach imigranckich na przykładzie zwalczania grup przestępczych w USA CZĘŚĆ II. POLITYKA EDUKACYJNA W KONTEKŚCIE PROBLEMATYKI MIĘDZYKULTUROWEJ Rozdział 6. Marta Bem, Badanie poziomu kompetencji międzykulturowych nauczycieli i warunki brzegowe dla ich rozwoju Rozdział 7. Ilona Nowakowska-Buryła, Edukacja międzykulturowa dziecka z perspektywy pedagogów i rodziców Rozdział 8. Alina Szwarc, Dobór treści kształcenia podstawą dialogu międzykulturowego we współczesnej szkole Rozdział 9. Przemysław E. Gębal, Urszula Majcher-Legawiec, W stronę inkluzji uczniów z doświadczeniem migracyjnym. Nauczanie języka polskiego jako drugiego w świetle rozwoju glottodydaktyki i glottopedagogiki międzykulturowej Rozdział 10. Renata Mistarz, Kaszubskie doświadczenia w zakresie edukacji dwujęzycznej w aspekcie polityki językowej Rozdział 11. Joanna Sacharczuk, Polityka pamięci a sytuacja szkolnictwa na przykładzie miasta Białegostoku CZĘŚĆ III. IDEE EDUKACJI WIELO- I MIĘDZYKULTUROWEJ A PRAKTYKA EDUKACYJNA Rozdział 12. Andrei Harbatski, Edukacja szkoły wyższej w systemie kultury (na przykładzie Republiki Białoruś) Rozdział 13. Anna Młynarczuk-Sokołowksa, Praca z grupą zróżnicowaną kulturowo – wybrane zagadnienia Rozdział 14. Marta Guziuk-Tkacz, Dorota Pakuła-Tamou, Transkulturowe dzieci. Eksperyment przedszkolny Rozdział 15. Katarzyna Gutowska-Polińska, Jak prowadzić dialog edukacyjny w szkole i innych placówkach (oświatowych, kulturalnych), aby sprzyjać kreowaniu i rozwojowi społeczeństw wielokulturowych Rozdział 16. Agnieszka Sołbut, Szkoła otwarta na Innego. Dobre praktyki z zakresu edukacji międzykulturowej – na przykładzie Szkoły Podstawowej Nr 26 im. Stanisława Staszica w Białymstoku Rozdział 17. Elżbieta Krysztofik-Gogol, Taniec w realizacji idei edukacji międzykulturowej – propozycje metodyczne Rozdział 18. Katarzyna Jas, Kapitał społeczno-kulturowy Śląska Cieszyńskiego i jego wykorzystanie przez osoby starsze . Autorzy tomu Indeks nazwisk

Skontaktuj się

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 231
Zgłoś nadużycie
24 zł

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »
Oferty firmy
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia