ECUDoctor - serwis elektroniki samochodowej, zaprasza do skorzystania
z oferty naprawy sterownika / komputera automatycznej skrzyni biegów
DQ250 02E / 0D9.
Każdy sterownik z białą klapką jest otwierany bezinwazyjnie (klapka w
całości), sterowniki starsze z czarną klapką są otwierane na frezarce
cnc. W każdym sterowniku wymienione są czujniki ciśnienia naszej
produkcji ECUDoctor. Poprawiane są wszystkie połączenia w
przeciwieństwie do innych firmy, które naprawiają tylko te zerwane,
dzięki temu sterownik nie wraca na ponowną naprawę. W części
hydraulicznej każdy zawór testowany jest z osobna co potwierdza
dokumentacja dla kupującego w postaci wykresów. Ostatnie testy
mechatronika przechodzi w warunkach drogowych i w pełnym wygrzaniu
oleju 100C.
Zapraszamy do oglądania naszej wikipedii DQ250 na kanale YouTube:
https://youtube.com/playlist?list=PLDaQuRBwOiyvdLw1QaE67SGTmV0vgs7xn
LISTA USTEREK I BŁĘDÓW KTÓRE NAPRAWIAMY:
- ułamany pin w gnieździe
- mrugają kontrolki PRND na wyświetlaczu w liczniku
- auto szarpie
- brak możliwości wrzucenia biegu
- samochód jedzie w trybie awaryjnym na jednym poziomie obrotów
- usterka zależna jest od temperatury skrzyni
- brak możliwości odpalenia pojazdu (w diagnostyce nie zapisuje się żaden błąd)
- wyciek oleju z wtyczki / gniazda sterownika
- pęknięte / połamane gniazdo sterownika
- uszkodzone czujniki
- P0701 17085 - wydajność /funkcjonowanie sterownika
- P0716 17099 - czujnik prędkości wejściowej skrzyni biegów G182 -
usterka elektryczna w obwodzie
- P0722 17106 - czujnik obrotów wyjściowych skrzyni biegów G195 - brak sygnału
- P0735 17119 - bieg 5 - błędne przełożenie
- P0746 17130 - elektromagnes sterujący ciśnieniem 1 N215 - otwarty
lub zwarty do masy
- P0756 17140 - zawór elektromagnetyczny 2 (N89) - przerwa / zwarcie
obwodu do masy
- P0761 17145 - zawór elektromagnetyczny 3 (N90) - przerwa / zwarcie
obwodu do masy
- P0766 17150 - zawór elektromagnetyczny 4 (N91) - przerwa / zwarcie
obwodu do masy
- P0771 17155 - zawór elektromagnetyczny 5 (N92) - przerwa / zwarcie
obwodu do masy
- P0771 - zawór elektromagnetyczny 5 (N92) - sygnał niewiarygodny lub
zaciął się w położeniu nieuruchomionym
- P0776 17160 - elektromagnes sterujący ciśnieniem 2 N216 - otwarty
lub zwarty do masy
- P0777 17161 - zawór regulacji ciśnienia 2 - zaciął się w położeniu
nieuruchomionym
- P0868 17252 - adaptacja ciśnienia oleju osiągnęła limit (ciśnienie za niskie)
- P1604 18012 - uszkodzona jednostka sterująca skrzyni biegów
- P1707 18115 - zakłócenie w module mechatronicznym - przekroczona
górna wartość graniczna
- P1740 18148 - kontrola temperatury sprzęgła - elektryczna usterka w
obwodzie prądowym
- P1813 18221 - zawór kontroli ciśnienia 1 N215 - usterka elektryczna
- P1814 18222 - zawór kontroli ciśnienia 1 N215 - obwód otwarty /
zwarcie do masy
- P1815 18223 - zawór regulacji ciśnienia 1 N215 - zwarcie z
potencjałem plus, niewiarygodny sygnał
- P1818 18226 - zawór kontroli ciśnienia 1 N216 - usterka elektryczna
- P1819 18227 - zawór kontroli ciśnienia 1 N215 - obwód otwarty /
zwarcie do masy
- P1820 18228 - zawór regulacji ciśnienia 1 N215 - zwarcie z
potencjałem plus, niewiarygodny sygnał
- P1823 18231 - zawór kontroli ciśnienia 3 N217 - usterka elektryczna
- P1824 18232 - zawór kontroli ciśnienia 3 N217 - obwód otwarty /
zwarcie do masy
- P1825 18233 - zawór regulacji ciśnienia 3 N217 - zwarcie z potencjałem plus
- P1828 18236 - zawór kontroli ciśnienia 4 N218 - obwód otwarty /
zwarcie do masy
- P1829 18237 - zawór regulacji ciśnienia 4 N218 - przerwa / zwarcie z masą
- P1830 18238 - zawór regulacji ciśnienia 3 N218 - zwarcie z potencjałem plus
- P1833 18241 - zawór kontroli ciśnienia 5 N233 - usterka elektryczna
- P1834 18242 - zawór kontroli ciśnienia 5 N233 - obwód otwarty /
zwarcie do masy
- P1835 18243 - zawór regulacji ciśnienia 5 N233 - zwarcie z potencjałem plus
- 1838 18246 - zawór kontroli ciśnienia 6 N371 - usterka elektryczna
- P1839 18247 - zawór kontroli ciśnienia 6 N371 - obwód otwarty /
zwarcie do masy
- P1840 18248 - zawór regulacji ciśnienia 65 N371 - zwarcie z potencjałem plus
- P1854 18262 - magistrala danych napędu - uszkodzenie
- P1866 - magistrala danych napędu - brak informacji
- P2732 19164
- P2711 19143 - niewiarygodne przełączenie skrzyni biegów - brak
sygnału / komunikacji
- P2711 19143 - nieoczekiwanie rozłączenie skrzyni biegów
- P174A 10731 - zawór 3 w odgałęzieniu przekładni 1
- P174E 10732 - zawór 3 w odgałęzieniu przekładni 2
- P072C 1153 - Bieg 1
- P072D 21154 - Bieg 2
- P072E 21155 - Bieg 3
- P072F 21156 - Bieg 4
- P073A 21157 - Bieg 5
- P073B 21158 - Bieg 6
- P072B 21159 - Bieg R
- P0726 10657 - sygnał obrotów silnika
- P179D 10906 - zawór chłodzenia oleju - usterka elektryczna
NUMER - SYMBOL STEROWNIKA / KOMPUTERA / MECHATRONIKI:
- 02E927770L
- 02E927770E
- 02E927770G
- 02E927770K
- 02E927770M
- 02E927770AA
- 02E927770AD
- 02E927770AE
- 02E927770AJ
- 02E927770AK
- 02E927770AL
- 02E927770AM
- 02E927770AT
- 02E927770AQ
- 02E927770AS
- 02E927770AN
- 02E927770AR
CENNIK:
- test mechatroniki bez naprawy: 500zł
- regeneracja mechatroniki - wycena indywidualna: 1600zł - 4500zł
- regeneracje samego sterownika bez uszkodzeń mechanicznych: 1500zł
- regeneracje samego sterownika + naprawa połamanych czujników / wtyczki: 2400zł
- sprzedaż sterownika po regeneracji pod nr vin pojazdu: 2900zł
- sprzedaż mechatroniki po regeneracji pod nr vin pojazdu: 5000zł
- programowanie mechatroniki pod vin pojazdu klienta: 400zł
- możliwość odkupienia starej mechatroniki
- wszystkie kwoty płatne kurierowi przy odbiorze
- wysyłka do krajów EU 35e-55e - wycena indywidualna
CZAS NAPRAWY:
- wycena regeneracji mechatroniki: do 3 dni
- regeneracja mechatroniki: 5-10 dni + wysyłka
GWARANCJA:
- gwarancja na naprawę sterownika udzielana jest na okres 12 miesięcy,
dokładne warunki gwarancji sprawdź na naszej stronie www.************
INNE:
- do paczki należy dołączyć adres zwrotny, nr telefonu + formę
płatności: paragon / faktura (nip)
Kontakt / adres wysyłki sterownika:
ECUDoctor, ul. Karola Miarki 36, 41-400 Mysłowice, Polska