-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Tematyka
pedagogika, resocjalizacja
E-learning – założenia teoretyczne i praktyka
Olga Łodyga
Wydawnictwo Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych
Warszawa 2018
ISBN: 978-83-63103-97-2
liczba stron: 124
oprawa miękka
.
Spis treści
.
Wstęp
1 Uwarunkowania rozwoju edukacji na odległość
1.1 Zmiany w życiu społecznym związane z rozwojem narzędzi. ICT
1.2 Rodzaje usług internetowych
1.3 Zagrożenia związane z Internetem
1.4 Zarys rozwoju zdalnej edukacji
2 E-learning — model i praktyka
2.1 Najważniejsze pojęcia
2.2 Modele kształcenia internetowego
2.3 Zasady dydaktyczne w e-edukacji
2.4 Komunikacja w e-learningu
2.5 Motywacja w e-learningu
2.6 Jakość w e-learningu
2.7 Web 2.0
2.8 Blended learning
2.9 M-learning
2.10 Cloud Computing w edukacji
2.11 Wady i ograniczenia związane z e-learningiem
3 Platformy edukacyjne
3.1 Rodzaje platform
3.2 Przykłady platform
3.3 Funkcjonalności platformy
3.4 Komponenty kursów na platformie
3.5 Sposoby aktywizacji uczniów na platformie
3.6 Indywidualizacja pracy na platformie
3.7 Zespołowa realizacja zadań
4 E-learning w rozwijaniu kompetencji informatycznych
4.1 Kompetencje informatyczne
4.2 Kursy komputerowe
4.3 Kompetencje związane z e-learningiem
5 E-learning w edukacji matematyczno-przyrodniczej
5.1 Edukacja matematyczno-przyrodnicza
5.2 Materiały interaktywne
5.3 Gry edukacyjne
5.4 Wortale
6 E-learning w nauczaniu przedsiębiorczości
6.1 Narzędzia stosowane w e-edukacji przedsiębiorczości
6.2 Multimedia w edukacji przedsiębiorczości
6.3 Gry w nauczaniu przedsiębiorczości
6.4 Kursy internetowe
Podsumowanie
.
Literatura
Netografia
Spis rysunków