Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Ta oferta jest już nieaktualna Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii: Książki i Podręczniki > Książki naukowe i popularnonaukowe

Dziennikarze telewizji publicznej w Polsce. Między polityką,

  • 24 Lip 08:46
  • Nr ogłoszenia: 66433558
  • Dostępność: niedostępne
1 / 1
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka politologia, stos. międzynarodowe
Dziennikarze telewizji publicznej w Polsce. Między polityką, misją a rynkiem Agnieszka Węglińska Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Wrocław 2018 ISBN: 978-83-65408-31-0 liczba stron: 284 oprawa miękka . Spis treści . Wstęp Rozdział I. Media publiczne – nadawcy publiczni – definicje Nadawca publiczny – pojęcia podstawowe Zmiany – nowe media, nowi nadawcy, nowa publiczność Media publiczne – konieczność redefinicji Misyjność nadawcy publicznego – redefinicja raz jeszcze Rozdział II. Modele mediów publicznych w wybranych krajach europejskich Polityka medialna Unii Europejskiej w obszarze mediów publicznych – próba zarysu Wielka Brytania Niemcy Szwecja Estonia Francja Grecja Węgry Czechy Rozdział III. Telewizja publiczna w Polsce Uwarunkowania transformacji mediów publicznych w Polsce Struktura, misyjność i finansowanie mediów publicznych w Polsce Postrzeganie mediów publicznych w Polsce przez odbiorców Struktura stacji regionalnych TVP Rozdział IV. Dziennikarze TVP SA Tradycje badań dziennikarzy jako grupy zawodowej w Polsce i na świecie Dziennikarze TVP SA jako przedmiot badań Różnorodność jako element misji dziennikarza TVP Obiektywizm, rzetelność i dążenie do prawdy Odpowiedzialność dziennikarska Tabloidyzacja i komercjalizacja Edukowanie, kształtowanie odbiorcy Możliwość udziału w doświadczeniach zbiorowych budujących wspólnotę Zmiana technologiczna a dziennikarze TVP Relacje międzypokoleniowe, transfer wiedzy, kompetencji i bariery Identyfikacja z firmą (TVP SA), bezpieczeństwo zatrudnienia i komfort pracy, kodyfikacja zasad Kreatywność Polityzacja w TVP SA w oczach dziennikarzy stacji . Podsumowanie . Zakończenie Aneks. Charakterystyka badania Bibliografia Spis tabel, wykresów i rysunków Indeks nazwisk, nazw organizacji medialnych, państwowych i społecznych

Ta oferta jest już nieaktualna Dane sprzedającego nie są już publikowane

38 zł
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia