Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Ta oferta jest już nieaktualna Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii: Książki i Podręczniki > Książki naukowe i popularnonaukowe

Doświadczanie audiacji

  • 24 Lip 08:53
  • Nr ogłoszenia: 67661950
  • Dostępność: niedostępne
1 / 1
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka sztuka, kultura i etnologia
Doświadczanie audiacji Ewa Anna Zwolińska Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego Bydgoszcz 2019 ISBN: 978-83-8018-250-9 liczba stron: 196 oprawa miękka . Opis wydawcy . […] Książka Ewy A. Zwolińskiej Doświadczanie audiacji jest przewodnikiem po dziedzinie znanej jako edukacja muzyczna, prowadzona w sposób umożliwiający zrozumienie, na czym polega audiacja. Przedstawiono tu różne modele zachowania, które są możliwe do stworzenia w procesie uczenia się muzyki poprzez audiację. Jest to podejście praktyczne, dające znaczące rezultaty i znajdujące zastosowanie w różnych formach muzycznej aktywności. […] Autorka nawiązuje nie tylko do założeń teorii uczenia się muzyki, ale także do wieloletnich doświadczeń różnych badaczy. Z całą pewnością opisane zagadnienia wymagają interdyscyplinarnego podejścia, ponieważ o myśleniu nie można mówić bez uwzględnienia tego, co w ostatnich kilkunastu latach odkryli psychologowie i inni specjaliści zajmujący się ludzkim zachowaniem. […] O tej książce należy myśleć jako o pomoście, dzięki któremu można analizować swój audiacyjny potencjał. Prezentuje ona osobiste rozumienie doświadczania audiacji i w żadnym razie nie stanowi uniwersalnej (powszechnej) wersji, gdyż ze względu na naturę audiacji (muzycznego myślenia) taki model prawdopodobnie nigdy nie powstanie. To, co autorka ma do powiedzenia, jest tylko wprowadzeniem do możliwych sposobów doświadczania audiacji. […] Główną tezę książki można streścić w zdaniu, że audiacja stanowi ciągłą grę między wnikliwym umysłowym analizowaniem i praktycznym stosowaniem, czyli konstruowaniem abstrakcyjnych (wyobrażeniowych) teorii i doświadczaniem audiacji w konkretnych sytuacjach. . Z Wprowadzenia . Spis treści . WPROWADZENIE . ROZDZIAŁ 1 CZYM JEST DOŚWIADCZANIE AUDIACJI? 1.1. Spostrzeżenia na temat audiacji 1.2. Teoria Edwina E. Gordona a kartezjańskie dogmaty 1.3. System interakcji społecznych konieczny do rowoju umysłu 1.4. Muzyczna świadomość i nieświadomość 1.5. Krótki wykład z teorii uczenia się muzyki 1.6. Cele uczenia się muzyki poprzez audiację 1.7. Stan obecny (teraźniejszość) a stan pożądany (oczekiwana przyszłość) 1.8. Współzależność (interakcja) ROZDZIAŁ 2 ADMITANCJA – DOSTĘP DO AUDIACJI 2.1. Systemy reprezentacji (przedstawienia) muzyki 2.2. Audiacja to muzyczna przestrzeń 2.3. Audiacja i muzyczny język 2.4. Język muzyczny a systemy reprezentacji 2.5. Muzyczny język i współaudiowanie 2.6. Doświadczanie synestezji 2.7. Submodalności w doświadczaniu audiacji 6 Spis treści ROZDZIAŁ 3 FUNCJONOWANIE ORGANIZMU PODCZAS DOŚWIADCZANIA AUDIACJI 3.1. Stany emocjonalne i fizjologiczne 3.2. Dopasowywanie własnych zasobów (potencjału zdolności) do sytuacji 3.3. Łączenie własnych zasobów w sekwencje różnych stanów 3.4. Generowanie nowych zachowań muzycznych ROZDZIAŁ 4 SPOSOBY ROZUMIENIA DOŚWIADCZEŃ I WYDARZEŃ MUZYCZNYCH 4.1. Zawartość i kontekst w muzycznej komunikacji 4.2. Model uczenia się muzyki poprzez audiację 4.3. Charakter uczenia się muzyki poprzez audiację 4.4. Zmiany osobowościowe pod wpływem uczenia się muzyki poprzez audiację 4.5. Podejście do uczenia się muzyki ROZDZIAŁ 5 ZNACZENIA MUZYCZNYCH MOTYWÓW 5.1. Głośne audiowanie i myślenie dźwiękami 5.2. Nadawanie muzyce znaczeń 5.3. Kwantyfikowanie (uściślanie) muzycznych znaczeń 5.4. Dostęp do świadomych i nieświadomych informacji 5.5. Przekształcanie (przeróbka, modyfikacja) muzycznych znaczeń 5.6. Czas w śpiewie ROZDZIAŁ 6 ROZBIEŻNA I SPÓJNA WYMIANA MUZYCZNYCH MYŚLI 6.1. Identyfikacja spójności i niespójności w aktywności muzycznej 6.2. Wartości związane z muzyczną tożsamością 6.3. Kolejność kroków w koncepcji rozwoju audiacji właściwej 6.4. Wzory muzycznych zachowań i ich charakter 6.5. Możliwości zastosowania koncepcji rozwoju audiacji 6.6. Realizacja wspólnego muzycznego celu ROZDZIAŁ 7 SKUTECZNE TECHNIKI ROZWIJANIA AUDIACJI 7.1. Odmiana reakcji w określonych sytuacjach 7.2. Uczenie się muzyki poprzez modelowanie 7.3. Co ma wpływ na jakość doświadczeń audiacyjnych? 7.4. Strategie zapamiętywania muzyki 7.5. Strategie poprawnego działania 7.6. Kompetentny wykonawca a mistrz ROZDZIAŁ 8 UKSZTAŁTOWANIE AUDIACYJNEGO UMYSŁU 8.1. Strukturalne warstwy audiacyjnego umysłu 8.2. Audiacyjne poszukiwania 8.3. Muzyczne pojęcia 8.4. Audiacyjne eksperymenty . ZAKOŃCZENIE . Słowniczek terminów Indeks osobowy Indeks rzeczowy Bibliografia . . Aneks Teoria uczenia się muzyki Edwina E. Gordona w Polsce – wybrane wydarzenia . Summary Experience of Audiation

Ta oferta jest już nieaktualna Dane sprzedającego nie są już publikowane

41 zł
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia