-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
używane
-
Przeznaczenie
motocykl
TYPOWE CECHY SLIPPERCLUTCH STM
Biczowanie dźwignią
Biczowanie dźwignią sprzęgła następuje w wyniku działania tarczy dociskowej sprzęgła, w momencie jej podniesienia pod naciskiem bębna. W takim przypadku palce rowerzysty mogą wyczuć niewielkie wytarcie, co wskazuje, że układ sprzęgła poślizgowego działa prawidłowo;
Wyścigowe silniki pompowane
Aby zastosować sprzęgło poślizgowe STM w „niestandardowych” silnikach o większej mocy i momencie obrotowym, zaleca się zamontowanie sprzęgła ze sprężyną główną bardziej obciążoną (+10 kg). Ma to na celu uniknięcie poślizgu sprzęgła w fazie rozruchu.
DLACZEGO WARTO UŻYWAĆ SPRZĘGŁA STM
„Droga”:
- Aby zapobiec przewróceniu się silnika;
-Aby zapobiec podskakiwaniu tylnego koła;
-Aby umożliwić redukcję biegów bez użycia dźwigni sprzęgła;
-Aby umożliwić kontrolowane przesuwanie tylnego koła;
-Aby zarządzać zwolnieniem dźwigni sprzęgła (na zakręcie), aby uniknąć rozsiodłania;
-Aby umożliwić lepsze zwalnianie dźwigni sprzęgła w fazie rozruchu, dzięki sprężynie membranowej.
Użycie „Off Road”:
-Aby zapobiec przewróceniu się silnika;
-Aby zapobiec integralności elementów silnika, najpierw skrzynia biegów;
-Aby uniknąć wyłączenia silnika z powodu dziur w torze;
-Aby umożliwić lepsze przygotowanie do skoku;
-Aby łatwiej i wydajniej ustawić amortyzator;
-Aby określić lepsze wrażenia z jazdy motocyklem;
-Aby umożliwić lepsze zwalnianie dźwigni sprzęgła w fazie rozruchu, dzięki sprężynie membranowej.