-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
BMW
-
Stan
używane
-
Typ silnika
czterosuwowy
-
Typ
enduro
-
Rok produkcji
2007
-
Przebieg
65000 km
-
Pojemność silnika
652 cm³
-
Moc
53 KM
-
Paliwo
benzyna
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
-
Rodzaj napędu
łańcuch
-
Faktura
nie
-
Pochodzenie
kupiony w Polsce
-
Kolor
czerwony
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Cześć wszystkim,
Motocykl kupiłem w 2019 roku, ale brak czasu i inne priorytety zmuszają do sprzedaży.
Nowe zawieszenie(kilkaset km najechane) WP43 na przodzie, Airshock z tyłu + w zapasie wilbers 540 road po serwisie (też kilkaset km zrobione), ja latałem głównie na airshocku.
Lampa LED z homologacjami (mam też oryginalną lampę z xmoto ze wsztkimi elementami do montażu)
Koła supermoto + zestaw kół 17/19.
Zamiana jest łatwa bo wyłącznie podmieniamy adapter zacisku i ośkę. Wszystko oczywiście w zestawie.
Wszystkie tarcze i napędy prawie nowe. 17/19 potrzebne nowe dętki, mam mało czasu na jazdę więc jeździłem tylko na secie SM w ostatnim roku.
Podnóżki pasażera oryginalne
Wydech to biały kruk, czyli PAN Racing stworzony dla F650 na potrzeby rajdu TROFEO w 2003. Tylko kilka sztuk na cały świat. Brzmi pięknie, nie jest to przelot jak dominator. Miałem porównanie z wieloma wydechami i ten był najlepszy w kwestii dźwięk/wydajność.
Wtryskiwacze z ferrari o lepszej wydajności (261cc) oraz lepszym rozpyleniu. Filtr powietrza K&N Olejowy + aibox mod. Filtr po serwisie.
Podnóżki kite, dźwignia biegów z yamahy więc nie martwimy się, że zniszczymy wałek skrzyni biegów.
Stalowe nierdzewne dystanse kół zarówno SM i 17/19.
Osłony dłoni, zmieniona kierownica (mam też ori, pomalowaną proszkowo). Błotnik Acerbis ponieważ jak wspomniałem są inne lagi.
Klapa sprzęgła po modyfikacji, dostała stalową tulejkę więc ten błąd fabryczny też jest wyeliminowany.
Płyta pod silnik Touratech.
Łamane klamki.
świeżo wymieniony olej Motul 5100 (jeszcze nawet nie pojeździłem w tym roku). W zeszłym roku kupiony nowy akumulator LiFePO4.
są też poprawione dźwigienki dekompresatora, pompa wody wymieniona jakieś 3-4kkm temu.
Elektronika licznika została zabezpieczona specjalną powłoką.
Zaczynał jako xcountry ale zmieniłem wszystko co potrzebne do konwersji na xchallenge/xmoto. Plastiki pomalowane powłoką poliuretanową. Włożyłem w niego masę pracy, pieniędzy i miłości. . Cena podana w ogloszeniu z dwoma setami kół to uczciwa oferta. Cena oczywiście do lekkiej negocjacji na miejscu. Śmiało pisać, dzwonić. Motocykl jest na prawdę warty uwagi. Pewnie zapomniałem jeszcze o czymś ale nie sposób wymienić wszystko.
Zarejestrowany na A2 ale ma pełną, a nawet większą niż pełną moc. Blokada w tym motocyklu jest wyłącznie mechaniczna i ograniczała się do niepełnego otwarcia przepustnicy. Więc w razie potrzeby można łatwo ograniczyć moc jeśli ktoś czuje taką potrzebę.
Przegląd będzie zrobiony świeżo zrobiony.