-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Tematyka
psychologia, socjologia
Blask religii. Media w poszukiwaniu sacrum i autorytetów
red. Marek Sokołowski
Wydawnictwo Adam Marszałek
Toruń 2016
ISBN:978-83-8019-541-7
liczba stron: 166
oprawa miękka
.
Spis treści
.
Marek Sokołowski
Kościół katolicki wobec świata mediów i społecznej komunikacji
CZĘŚĆ I. Media i poszukiwanie sacrum
Mariola Marczak
Obraz zakonnicy we współczesnym polskim kinie
Katarzyna Citko
Sacrum i profanum w kinie Carlosa Reygadasa
Iwona Grodź
Miłość jest na dnie wszystkiego. Sacrum w kinie na przykładzie Matki Joanny od Aniołów Jerzego Kawalerowicza (1960)
Magdalena Szydłowska
Audycje religijne jako zwiastun „nowych czasów” w kontekście przekazu radia lokalnego – Rozgłośni Polskiego Radia w Olsztynie
CZĘŚĆ II. Nowe media a religia
Radosław Sierocki
Nowe media, nowe formy temporalności i czas religijny
Arkadiusz Dudziak
Wizerunek Jana Pawła II w kampaniach medialnych Fundacji Dzieło Nowego Tysiąclecia
Ryszard Adam Podgórski
Personalistyczna percepcja nowych mediów w myśli Karola Wojtyły – Jana Pawła II
.
Informacja o Autorach