Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Blask religii. Media w poszukiwaniu sacrum i autorytetów

1 / 1
Obserwuj
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka psychologia, socjologia
Blask religii. Media w poszukiwaniu sacrum i autorytetów red. Marek Sokołowski Wydawnictwo Adam Marszałek Toruń 2016 ISBN:978-83-8019-541-7 liczba stron: 166 oprawa miękka . Spis treści . Marek Sokołowski Kościół katolicki wobec świata mediów i społecznej komunikacji CZĘŚĆ I. Media i poszukiwanie sacrum Mariola Marczak Obraz zakonnicy we współczesnym polskim kinie Katarzyna Citko Sacrum i profanum w kinie Carlosa Reygadasa Iwona Grodź Miłość jest na dnie wszystkiego. Sacrum w kinie na przykładzie Matki Joanny od Aniołów Jerzego Kawalerowicza (1960) Magdalena Szydłowska Audycje religijne jako zwiastun „nowych czasów” w kontekście przekazu radia lokalnego – Rozgłośni Polskiego Radia w Olsztynie CZĘŚĆ II. Nowe media a religia Radosław Sierocki Nowe media, nowe formy temporalności i czas religijny Arkadiusz Dudziak Wizerunek Jana Pawła II w kampaniach medialnych Fundacji Dzieło Nowego Tysiąclecia Ryszard Adam Podgórski Personalistyczna percepcja nowych mediów w myśli Karola Wojtyły – Jana Pawła II . Informacja o Autorach

Skontaktuj się

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 107
Zgłoś nadużycie
25 zł

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »
Oferty firmy
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia