-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Audi
-
Model
100
-
Stan
używane
-
Bezwypadkowy
tak
-
Rok pierwszej rejestracji
1984
-
Rok produkcji
1983
-
Przebieg
107000 km
-
Rodzaj nadwozia
Sedan / Limuzyna
-
Pojemność silnika
2100 cm³
-
Moc
136 KM
-
Paliwo
benzyna
-
Liczba drzwi
4/5
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
-
Pochodzenie
sprowadzony
-
Faktura
nie
-
Kolor
beżowy
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Witam.
Wystawiam do sprzedaży moje Audi 100.
Żałuje, że muszę się go pozbyć bo jest w naprawdę świetnym stanie,
Przede wszystkim blacharskim, technicznym również, choć do wymiany
powoli kwalifikowało by się łożysko koła przód.
Ten kto zna Audi z lat 80-tych od technicznej i blacharskiej strony
wie jakie to auto jest solidne(oczywiście jeśli jest w oryginale,
bez niefachowych napraw blacharskich)
Mój egzemplarz na szczęście takich niefachowych napraw blacharskich nie miał.
Wystarczy sam fakt, że auto ma 41 lat i jest na nim w większości oryginalna
powłoka lakiernicza (ok 90%, lakierowany powtórnie był jeden lub dwa elementy)
i w całości oryginalna konserwacja podwozia.
Jak wóz wygląda widać na zdjęciach, kto będzie chciał oglądać dokładniej,
zapraszam.
Troche faktów o aucie:
Audi 100, R5, 2,1l 136KM, 83r.
Auto kupiłem jakieś trzy lata temu, przez ten czas przeszło sporo napraw.
Między innymi:
- wymieniony cały układ wtryskowy k-jet. i wtryskiwacze paliwa.
- czyszczenie całego układu paliwowego, łącznie z bakiem
- wymiana oleju i filtra silnik
- wymiana wszystkich filtrów, powietrze, paliwo
- regeneracja przekładni kierowniczej i pompy wspomagania
- regeneracja zacisków ham, przód i tył, nowe linki ręcznego
- nowa pompa hamulcowa i pompa sprzęgła
- nowe końcówki drążków
Tyle co pamiętam, dokładną listę napraw i kosztorys dołączę do galerii
zdjęć auta.
W aucie od strony technicznej zrobione wszystko zgodnie ze sztuką.
Na chwilę obecną (poza tym łożyskiem koła, słychać go tylko przy skrętach,
przy jeździe na wprost cisza)
Auto jest technicznie całkowicie sprawne, można bez problemu sprawdzić je
na stacji diagnostycznej.
Jeśli chodzi o wyposażenie to szału nie ma, ale jest kilka ciekawych rzeczy, n.in:
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek (ori. pneumatyczny, działają wszystkie drzwi i bagażnik)
- radio ori.z epoki, niestety zablokowane jakimś kodem, po włączeniu prosi o kod, niestety nie znam
- elektrycznie wysuwana antena, wysuwa się po włączeniu radia
- ekonomizer (wskaźnik pokazuje nam jak duże mamy chwilowe spalanie) + żółta strzałka na środku zegarów
mruga kiedy mamy zmienić bieg na wyższy)
Od strony formalnej. Auto przywiezione z niemiec, gdzie stało kilka lat,
tam zostało wyrejestrowane, i do PL przyjechało już bez dowodu rejestracyjnego.
Mam umowę kupna sprzedaży auta. Ja nie zdążyłem go już w PL zarejestrować.
Zdążyłem przywrócić go do dobrego stanu mechanicznego i wizualnego.
Następnym krokiem miała być rejestracja na żółte blachy.
Był rzeczoznawca, oglądał auto i powiedział, że nie będzie problemu zarejestrować
go na żółte blachy.
Niestety mam też jeszcze inne klasyczne auta (kto ma klasyka ten wie, że przy takich
autach zawsze jest coś do zrobienia, najgorzej kiedy wyjdą jakieś grube naprawy,
to niestety wymaga kolosalnych ilości czasu i pieniędzy.
Dlatego musiałem podjąć decyzję o sprzedaży jednego z aut.
Kosztorys napraw Audi 100 R5 w latach 2021-2024
ceny w zł.
- inspekcja układu zapłonowego, nowe świece - 150
- demontaż i czyszczenie baku i całego ukł. paliwowego - 300
- wymiana całego kompletnego układu wtryskowego k-jet. i wtryskiwaczy paliwa
- zakup ok 600-700 + 150 wymiana (dokładne ceny są na fakturach, skany dołącze na końcu)
- wymiana oleju silnik, wszystkie filtry, wszystkie płyny eksploatacyjne, chłodzący, hamulcowy,
płyn wspomagania kierownicy - ok 400
- regeneracja przekładni kierowniczej, nowe końcówki drążków - ok 700
- inspekcja, czyszczenie całego ukł. hamulcowego, nowe przewody, nowa pompa
- pompa ok 200
- przewody ok 300
- czyszczenie ukł. hydraulicznego sprzęgła, nowa pompa - ok 200
- regeneracja zacisków ham. przód i tył - ok 150x4=600
- linki ręcznego - ok 150
- wieszaki całego układu wydechowego - ok 100
- odświeżenie lakieru, delikatna korekta - ok 200
- nowy zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego (stary był pożułknięty od wieku) - ok 150
- nowe wycieraczki szyby - ok 80
Więc tak na szybko licząc daje to jakieś 4380zł włożone w auto żeby przywrócić je do pełnej sprawności
a to pisałem na razie z głowy, muszę przejrzeć listę
i na pewno coś jeszcze dojdzie o czym zapomniałem teraz.
Ale na pewno było warto, bo auto jest świetnym klasykiem i daje wielką frajdę z jazdy.
Link do większej ilości szczegółowych zdjęć:
drive.google.com/drive/folders/1GiFVwdkRtGFQ4jG9felTihADNmnhnVv7?usp=sharing
trzeba sobie skopiować do przeglądarki, bo tu nie można wklejać pełnego linku.
PS. Za tą cenę sprzedaję auto na ori. stalówkach z ori. kołpakami (te felgi ze zdjęć
planowałem wstępnie założyć do innego auta)
Ewentualnie gdyby ktoś chciał Audi na tych felgach, to kwestia do dogadania, myślę że
za te koła musiałbym dołożyć 2tys. do ceny auta.
Felgi są jakiejś niemieckiej firmy, nie pamiętam w tej chwili nazwy.
14J, 2x7J i 2x8J, opony (wszystkie 4) 185/50 stan b. dobry, bieżnik ok 80%.
W razie pytań proszę dzwonić:
510
356
662
Pozdrawiam.
Wyposażenie dodatkowe
-
centralny zamek
-
wspomaganie kierownicy
-
aluminiowe felgi
-
radio
Dodatkowe informacje
-
garażowany
-
możliwa zamiana