-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Audi
-
Model
100
-
Stan
używane
-
Bezwypadkowy
nie
-
Rok pierwszej rejestracji
1994
-
Rok produkcji
1994
-
Przebieg
740000 km
-
Rodzaj nadwozia
Sedan / Limuzyna
-
Pojemność silnika
2500 cm³
-
Moc
170 KM
-
Paliwo
diesel
-
Liczba drzwi
4/5
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
-
Pochodzenie
kupiony w polskim salonie
-
Faktura
nie
-
Kolor
bordowy
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Sprzedam Audi 100 C4 2.5 TDI (skrzynia 6 biegów) z 1994 roku.
Data pierwszej rejestracji: 1994-10-07
Link do większej ilości zdjęć: http*************************************************************************************************************************
Samochód ma obecnie dwóch właścicieli i ponad 31 lat na karku, więc cudów po karoserii nie ma co oczekiwać – rdza wyszła w wielu miejscach, widać ślady po co najmniej dwóch kolizjach, ale mechanicznie auto trzyma się całkiem nieźle.
To nie jest egzemplarz dla kogoś, kto szuka "igły" albo bazy na klasyka. To jest auto w sam raz dla kogoś, kto chce mieć tani i pancerny wół roboczy, który dowiezie Cię z punktu A do B i nie będzie szkoda jak złapie kolejne rysy czy wgniotki.
Cena jest do negocjacji, ale zanim zaproponujesz 1000 zł "bo przecież stary złom", to oszczędźmy sobie czasu – szanuję Twój czas i swój. Auto jest opisane rzetelnie, ze wszystkimi wadami jakie znam + duża ilość zdjęć, więc nie powinno być niespodzianek jak już się pofatygujesz.
Do samochodu posiadam również spory zestaw części zamiennych (w różnym stanie), które zgromadziły się przez lata – mogą być przedmiotem osobnej rozmowy przy oględzinach auta.
Główne wady:
akumulator raczej do wymiany (przed zimą już na pewno),
skrzynia czasem ma fochy przy wstecznym (trzeba kawałek podjechać i wtedy wchodzi),
podsufitka opadła – trzyma się na szpilkach,
stoi na zimówkach, które teraz można traktować jako wielosezonowe.
Zalety:
silnik suchy – nic nie cieknie, nic nie kapie, oleju nie bierze,
klima choć manualna działa i to sprawnie jak na swój wiek dając jakieś 10*C w kratce
chip: 170 KM / 385 Nm ( wtryski WZM216, nastawnik + komputer z A6),
tarczcze i klocki przód: wentylowane 312mm (zmienione z orginału)
alternator 120A (z A4 B5) zamiast ori 80A
tempomat,
w pełni działający AutoCheck
komputer pokładowy
zawieszenie Eibach Pro Kit + Bilstein B12,
tłumik drgań z S4 na maglownicy,
chiński xenon w soczewce (H1) + moduł DLR (światła dzienne na długich) + spryskiwacze reflektorów
hak 13 pin,
Ważniejsze naprawy i modyfikacje:
2011–2016 – regularne serwisy zawieszenia (wahacze, tuleje, amortyzatory), geometria, wymiany rozrządu.
2017 – zawieszenie sportowe Eibach Pro Kit + Bilstein B12, serwis hamulców.
2018 – uszczelnienia pompy wtryskowej i vacuum
2019 – chip tuning 175 KM / 385 Nm, większe wtryski 0.216, komputer z A6, montaż tempomatu.
2019–2020 – kompletny serwis hamulców (przód ATE 312 mm), regeneracja układu wspomagania.
2020–2021 – czujniki, geometria, nowa szyba Pilkington, serwis rozrusznika.
07.2022 – generalny remont silnika (wymiana słupka dół, rozrząd, oleje, filtry - po urwaniu śruby podpory wału).
09.2023 – nowe klocki hamulcowe tył ATE.
11.2024 – olej Valvoline VR1 5W50 + filtr.
08.2025 – nowy regulator napięcia alternatora Bosch.
Szczegółowa historia serwisowa
09.2010 (332 tys. km) – wymiana tulei skrzyni biegów, przegubu, filtrów, oleju Mobil 1 5W50, akumulator, wymiana wahaczy, serwis zawieszenia skrzyni
10.2010 (333 tys. km) – naprawa i malowanie przodu (zderzak, reflektory soczewkowe, chłodnice wody i klimatyzacji)
12.2010 (334 tys. km) – geometria
03.2011 (337 tys. km) – akcesoria (radio LRM)
07.2011 (342 tys. km) – rozrząd (2 paski, rolki, rolka napinacza), zakucie węża klimy, wymiana łożysk i drobnych elementów
08.2011 (342 tys. km) – wymiana łożysk wiskozy
11.2011 (344 tys. km) – nabicie klimy, wymiana łożyska McPersona, geometria, lakierowanie elementów
04.2012 (352 tys. km) – hak, półka tylna i przednia, tylne światła, wiązki elektryczne
08.2012 (355 tys. km) – wymiana licznika (nowy przebieg: 557 801 km), montaż soczewek + żarówki Osram Nightbreaker
09.2012 (558 tys. km) – wymiana oleju Mobil 1 5W50 + filtry, malowanie + amortyzator, tuning (gałka biegów, podłokietnik)
12.2012 (561 tys. km) – świece BERU, wymiana gum i przegubu
05.2013 (563 tys. km) – duży serwis blacharski: malowanie, zderzak, lampy, klimatyzacja, chłodnice
07.2013 (567 tys. km) – przegub prawy
08.2013 (568 tys. km) – wymiana wentylatora nagrzewnicy
11.2013 (574 tys. km) – tuning: xenon H1, LED w środku, wymiana oleju Mobil1 5W50
02.2014 (579 tys. km) – regeneracja alternatora, chłodnica wody, uszczelka miski oleju, tłumik drgań układu kierowniczego
06.2014 (585 tys. km) – zawieszenie: łożyska McPersona, tuleje i poduszki sanek, wahacz LP, geometria
09.2014 (592 tys. km) – wymiana oleju Mobil 1 5W50 + filtry
12.2014 (595 tys. km) – pasek pompy wtryskowej, rozrząd przód, amortyzatory tył
03.2015 (596 tys. km) – rozrząd przód (INA), amortyzatory tył
09.2015 (598 tys. km) – akumulator 85 Ah
03.2016 (600 tys. km) – malowanie progu
07.2016 (609 tys. km) – zawieszenie: poduszki McPersona, mocowania amortyzatora, wymiana filtrów, olej Mobil1 5W50
11.2016 (615 tys. km) – wahacz prawy, guma stabilizatora, serwis hamulców, wymiana pompki spryskiwaczy
01.2017 (620 tys. km) – wymiana kompletnego zawieszenia (Eibach Pro Kit + Bilstein B12), hamulce tył, dmuchawa
07.2017 (629 tys. km) – części: uszczelka pokrywy zaworów, łożysko przednie, rozrusznik, zawieszenie tył
10.2017 (633 tys. km) – wymiana oleju Valvoline VR1 5W50
06.2018 (646 tys. km) – uszczelnienie pompy vacuum i wtrysku
08.2018 (651 tys. km) – wymiana oleju Valvoline VR1 5W50 + filtry
01.2019 (641 tys. km) – wymiana przetwornic świateł
04.2019 (661 tys. km) – wymiana rozrządu (Ruville), pompa wspomagania, szyba przednia, hamulec ręczny
06.2019 (664 tys. km) – przewody hamulcowe
08.2019 (666 tys. km) – tuning: chip 175 KM, wtryski 0.216, komputer z A6, tempomat, tuleje metalowe sań. Wymiana oleju Valvoline VR1 5W50 + filtry
12.2019 (673 tys. km) – nowe felgi Speedline, nowe śruby kół, wymiana końcówki drążka i przewodów paliwowych
02.2020 (678 tys. km) – wymiana drążków kierowniczych (TRW), łożyska McPersona, geometria
04.2020 (679 tys. km) – wymiana oleju Valvoline VR1 5W50, upgrade hamulców ATE 312 mm przód
07.2020 (681 tys. km) – wymiana szyby Pilkington, amortyzator skrętu, czujniki temp. paliwa i MAP (Bosch)
04.2021 (689 tys. km) – czyszczenie rozrusznika
05.2021 (691 tys. km) – wymiana oleju Valvoline VR1 5W50 + filtr
07.2021 (693 tys. km) – uzupełnienie oleju w klimie
09.2021 (697 tys. km) – wymiana kostki stacyjki, żarówek i lutowanie zegarów
05.2022 (704 tys. km) – wymiana oleju Valvoline VR1 5W50 + komplet filtrów
07.2022 (707 tys. km) – remont silnika: wymiana dołu silnika po urwaniu śruby podpory wału, słupek, rozrząd
09.2022 (709 tys. km) – wycieraczki Bosch
08.2023 (722 tys. km) – wymiana oleju Valvoline VR1 5W50 + filtr
09.2023 (723 tys. km) – klocki tył ATE
11.2024 (737 tys. km) – wymiana oleju Valvoline VR1 5W50 + filtr
08.2025 (740 tys. km) – wymiana regulatora napięcia alternatora Bosch
12.2025 (740 tys. km) - regeneracja alternatora (wymiana wirnika)
Wyposażenie dodatkowe
-
klimatyzacja
-
centralny zamek
-
elektryczne szyby
-
wspomaganie kierownicy
-
ABS
-
autoalarm
-
reflektory ksenonowe
-
elektryczne lusterka
-
tempomat
-
aluminiowe felgi
-
hak
-
światła przeciwmgielne
-
podgrzewane fotele
-
komputer pokładowy
-
bluetooth
-
CD
-
gniazdo AUX
-
MP3
-
światła do jazdy dziennej
Dodatkowe informacje
-
garażowany
-
Zarejestrowany w Polsce