Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Alfa Romeo 156SW 2,5V6, 2gi właściciel, salon PL, pełna hist.,LSD, Brembo..

1 / 12
Obserwuj
  • Oferta od osoby prywatnej
  • Marka Alfa Romeo
  • Model 156
  • Stan używane
  • Bezwypadkowy tak
  • Rok pierwszej rejestracji 2005
  • Rok produkcji 2004
  • Przebieg 240000 km
  • Rodzaj nadwozia Sedan / Limuzyna
  • Pojemność silnika 2500 cm³
  • Moc 192 KM
  • Paliwo benzyna
  • Liczba drzwi 4/5
  • Stan techniczny nieuszkodzony
  • Skrzynia biegów manualna
  • Pochodzenie kupiony w polskim salonie
  • Faktura nie
  • Kolor czarny
Historia pojazdu Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Alfa Romeo 156SW 2,5 V6 manual , VIN ZAR 93200001359768 przebieg 240000km, prod 2004r (pełny lifting) , wersja najwyższa - Distinctive Krajowa, 2gi właściciel (w moich rękach od 2009r) Bezwypadkowa (o blachach poniżej) 4 osobowa (fabrycznie – rzadka werjsa z nietypową tylną kanapą – zdjęcia) Nigdy nie miała inst. gazowej Lakier czarny nero 601, wnętrze jasna skóra, drewniana kierownica i gałka Auto posiada pełne oryginalne wyposażenie wnętrza , łącznie z oryg kołem zapasowym i pełnym zestawem narzędzi we wnęce , PL instrukcją, 2 oryginalne kluczyki , kody itd. Pełna historia serwisowa od daty sprzedaży do dziś (gruby plik papierów) Alfa posiada kilka sprawdzonych, podwyższających frajdę z jazdy nią, jak i trwałość modyfikacji : - mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu – szpera / LSD firmy Quaifie (UK) – Quaifie ATB (nie włoskie Q2 choć ten sam typ – Torsen) - przednie zaciski hamulcowe 4ro tłoczkowe Brembo + większe tarcze (305mm – jak pierwsze GTA), przewody w oplocie Goodridge - stabilizatory przód i tył z GTA - decat –wydech CF2 zamiast CF3 , tylny kolektor owinięty bandażem (minimalizuje problem nadmiernych temperatur z tyłu komory w Vkach 156) , brak błędów na desce i komputerze - rozpórka kielichów przedniego zawieszenia (oryginał Alfa Romeo) - Felgi 17 ze 147 GTA (oryginały, nie chińskie) z większym ET, pasujące do większych zacisków) - dodatkowy wsk. ciśnienia oleju silnikowego (STRI X-line) – odczyty ciśnienia wzorowe - lata temu wymienione na nieścieralne (rzadkość w 156/147/166) przyciski na kierownicy - dodatkowe wejście (jack) do radia - zestaw głośnomówiący Bletooth Parrot CK-3100 zintegrowany z radiem , wygodny w obsłudze i ukryty gdy nie potrzebny (w popielniczce) - dedykowany do 156FL uchwyt na tel Brodit - zamontowany na stałe nie wymagający baterii , ukryty pilot do bram wjazdowych (Proxima) – obsługa mignięciem długimi światłami - videorejestrator Blaupunkt Ze spraw serwisowych - kilka lat temu wymienione koło pasowe na oryginalne, już niedostępne - wymienione (2x podczas mojego użytkowania ) oringi pod tulejami cylindrów (przyczyna wielu problemów w Vkach - przed kilku laty wymienione wałki rozrządu, pompa oleju, uszczelnienia itd. wszystko do lektury w dokumentach - tarcze , klocki o niedużym przebiegu, bez bicia itp. (tarcze P+ T Zimmerman , klocki przód Ferodo DS performance, tył Bosch - jesienią wymieniony pł hamulcowy, linki hamulca ręcznego - wiosną wymieniony olej, filtry - nowy akumulator - klimatyzacja sprawne (nie trzeba „tylko nabić” , nabita ) - opony o przebiegu 20tys km Falken, równiutko zużywające się, geometria jak należy, idzie do Vmax jak po szynach - w zawieszeniu ani ja ani SKP nie dostrzega usterek - działa tylna wycieraczka (nie takie pewne w SW 156) Z minusów – działanie czasu na samochód . Służył mi jako daily, więc i jeżdżony zimą , i nie uniknął gradu czy stłuczek. Nie trzeba miernika lakieru – prawie każdy element gorzej lub lepiej lakierowany . Można się tym zająć, nie trzeba. Wgniecione tylne prawe drzwi i odpryski na masce – to największe wady nadwozia, bez rdzy maska i te drzwi miomo odprysków. Szyba przednia nieoryginalna, wymieniana. Czujnik deszczu oczywiście działa. Nie działa mechanizm tylnej lewej szyby Podwozie i profile zamknięte w 2009 konserwowane , później czasem uzupełniana konserwacja, ale podłoga miejscami rok temu wymagała miejscowej naprawy i należałoby się zająć progami i podłogą. Oczywiście nie jest to sito i auto przechodzi bez problemu przegląd . Należy wymienić rozrząd (wymiana ok 40tys km temu, ale już ponad 6 lat) Do zajęcia się tłumiki – głośniej chodzi Lampy przednie do kosmetyki – przed laty polerka + lakier bezbarwny, warto powtórzyć na prawej Odpięte spryskiwacze ksenonów Przetarcia skóry fotela kierowcy , wytarcia lakieru gałki biegów i pojedyncze pęknięcia lakieru kierownicy Niedawno uszkodzone lewe lusterko – mechanizm składania Osłona pod silnikiem już nieoryginalna Do auta dodaję - oryginalny dedykowany bagażnik dachowy używany - oryginalne , polakierowane już w kolorze Alfy nakładki progowe sport 751, nigdy nie zamontowane

Wyposażenie dodatkowe

  • klimatyzacja
  • skórzana tapicerka
  • centralny zamek
  • elektryczne szyby
  • wspomaganie kierownicy
  • ABS
  • ESP
  • autoalarm
  • poduszka powietrzna
  • reflektory ksenonowe
  • elektryczne lusterka
  • tempomat
  • aluminiowe felgi
  • światła przeciwmgielne
  • komputer pokładowy
  • radio
  • immobilizer
  • ASR (kontrola trakcji)
  • bluetooth
  • CD
  • czujnik deszczu
  • gniazdo AUX
  • isofix
  • kurtyny powietrzne
  • ogranicznik prędkości
  • wielofunkcyjna kierownica

Dodatkowe informacje

  • Zarejestrowany w Polsce

Skontaktuj się

Andrzej

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 4131
Zgłoś nadużycie
29 900 zł

Andrzej

OSOBA PRYWATNA

Na Sprzedajemy.pl od Mar 2019
Rzeszów podkarpackie Zobacz na mapie »

Historia pojazdu

Sprawdź historię pojazdu przed zakupem.
Pobierz raport za opłatą.
Pobierz raport
Partner
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia