-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Alfa Romeo
-
Model
156
-
Stan
używane
-
Bezwypadkowy
tak
-
Rok pierwszej rejestracji
2005
-
Rok produkcji
2004
-
Przebieg
240000 km
-
Rodzaj nadwozia
Sedan / Limuzyna
-
Pojemność silnika
2500 cm³
-
Moc
192 KM
-
Paliwo
benzyna
-
Liczba drzwi
4/5
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
-
Pochodzenie
kupiony w polskim salonie
-
Faktura
nie
-
Kolor
czarny
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Alfa Romeo 156SW 2,5 V6 manual , VIN ZAR 93200001359768
przebieg 240000km, prod 2004r (pełny lifting) , wersja najwyższa - Distinctive
Krajowa, 2gi właściciel (w moich rękach od 2009r)
Bezwypadkowa (o blachach poniżej)
4 osobowa (fabrycznie – rzadka werjsa z nietypową tylną kanapą – zdjęcia)
Nigdy nie miała inst. gazowej
Lakier czarny nero 601, wnętrze jasna skóra, drewniana kierownica i gałka
Auto posiada pełne oryginalne wyposażenie wnętrza , łącznie z oryg kołem zapasowym i pełnym zestawem narzędzi we wnęce , PL instrukcją, 2 oryginalne kluczyki , kody itd.
Pełna historia serwisowa od daty sprzedaży do dziś (gruby plik papierów)
Alfa posiada kilka sprawdzonych, podwyższających frajdę z jazdy nią, jak i trwałość modyfikacji :
- mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu – szpera / LSD firmy Quaifie (UK) – Quaifie ATB (nie włoskie Q2 choć ten sam typ – Torsen)
- przednie zaciski hamulcowe 4ro tłoczkowe Brembo + większe tarcze (305mm – jak pierwsze GTA), przewody w oplocie Goodridge
- stabilizatory przód i tył z GTA
- decat –wydech CF2 zamiast CF3 , tylny kolektor owinięty bandażem (minimalizuje problem nadmiernych temperatur z tyłu komory w Vkach 156) , brak błędów na desce i komputerze
- rozpórka kielichów przedniego zawieszenia (oryginał Alfa Romeo)
- Felgi 17 ze 147 GTA (oryginały, nie chińskie) z większym ET, pasujące do większych zacisków)
- dodatkowy wsk. ciśnienia oleju silnikowego (STRI X-line) – odczyty ciśnienia wzorowe
- lata temu wymienione na nieścieralne (rzadkość w 156/147/166) przyciski na kierownicy
- dodatkowe wejście (jack) do radia
- zestaw głośnomówiący Bletooth Parrot CK-3100 zintegrowany z radiem , wygodny w obsłudze i ukryty gdy nie potrzebny (w popielniczce)
- dedykowany do 156FL uchwyt na tel Brodit
- zamontowany na stałe nie wymagający baterii , ukryty pilot do bram wjazdowych (Proxima) – obsługa mignięciem długimi światłami
- videorejestrator Blaupunkt
Ze spraw serwisowych
- kilka lat temu wymienione koło pasowe na oryginalne, już niedostępne
- wymienione (2x podczas mojego użytkowania ) oringi pod tulejami cylindrów (przyczyna wielu problemów w Vkach
- przed kilku laty wymienione wałki rozrządu, pompa oleju, uszczelnienia itd. wszystko do lektury w dokumentach
- tarcze , klocki o niedużym przebiegu, bez bicia itp. (tarcze P+ T Zimmerman , klocki przód Ferodo DS performance, tył Bosch
- jesienią wymieniony pł hamulcowy, linki hamulca ręcznego
- wiosną wymieniony olej, filtry
- nowy akumulator
- klimatyzacja sprawne (nie trzeba „tylko nabić” , nabita )
- opony o przebiegu 20tys km Falken, równiutko zużywające się, geometria jak należy, idzie do Vmax jak po szynach
- w zawieszeniu ani ja ani SKP nie dostrzega usterek
- działa tylna wycieraczka (nie takie pewne w SW 156)
Z minusów – działanie czasu na samochód . Służył mi jako daily, więc i jeżdżony zimą , i nie uniknął gradu czy stłuczek. Nie trzeba miernika lakieru – prawie każdy element gorzej lub lepiej lakierowany . Można się tym zająć, nie trzeba. Wgniecione tylne prawe drzwi i odpryski na masce – to największe wady nadwozia, bez rdzy maska i te drzwi miomo odprysków.
Szyba przednia nieoryginalna, wymieniana. Czujnik deszczu oczywiście działa.
Nie działa mechanizm tylnej lewej szyby
Podwozie i profile zamknięte w 2009 konserwowane , później czasem uzupełniana konserwacja, ale podłoga miejscami rok temu wymagała miejscowej naprawy i należałoby się zająć progami i podłogą. Oczywiście nie jest to sito i auto przechodzi bez problemu przegląd .
Należy wymienić rozrząd (wymiana ok 40tys km temu, ale już ponad 6 lat)
Do zajęcia się tłumiki – głośniej chodzi
Lampy przednie do kosmetyki – przed laty polerka + lakier bezbarwny, warto powtórzyć na prawej
Odpięte spryskiwacze ksenonów
Przetarcia skóry fotela kierowcy , wytarcia lakieru gałki biegów i pojedyncze pęknięcia lakieru kierownicy
Niedawno uszkodzone lewe lusterko – mechanizm składania
Osłona pod silnikiem już nieoryginalna
Do auta dodaję
- oryginalny dedykowany bagażnik dachowy używany
- oryginalne , polakierowane już w kolorze Alfy nakładki progowe sport 751, nigdy nie zamontowane
Wyposażenie dodatkowe
-
klimatyzacja
-
skórzana tapicerka
-
centralny zamek
-
elektryczne szyby
-
wspomaganie kierownicy
-
ABS
-
ESP
-
autoalarm
-
poduszka powietrzna
-
reflektory ksenonowe
-
elektryczne lusterka
-
tempomat
-
aluminiowe felgi
-
światła przeciwmgielne
-
komputer pokładowy
-
radio
-
immobilizer
-
ASR (kontrola trakcji)
-
bluetooth
-
CD
-
czujnik deszczu
-
gniazdo AUX
-
isofix
-
kurtyny powietrzne
-
ogranicznik prędkości
-
wielofunkcyjna kierownica