200

Sprzedam prace licencjacką Kształtowanie wyborów konsumentów na przykładzie marki Apple

Szczegóły ogłoszenia
Sprzedam prace licencjacką Kształtowanie wyborów konsumentów na przykładzie marki Apple
Wstęp.......................................................................................................................................2



Rozdział I Charakterystyka wyborów konsumentów.............................................................4

1.1. Determinanty kształtujące wybory konsumentów na rynku dóbr trwałego użytku.........4

1.2. Modele zachowań konsumentów na rynku......................................................................6

1.3. Możliwość kształtowania wizerunku marki poprzez reklamę.......................................11

1.4. Analiza uwarunkowań popytu i podaży na rynku elektronicznym................................18



Rozdział II Założenia metodyczne badań.............................................................................20

2.1. Cel główny badań...........................................................................................................26

2.2. Charakterystyka badanej grupy......................................................................................27

2.3. Charakterystyka badanej firmy......................................................................................29



Rozdział III Wyniki badań własnych....................................................................................32

3.1. Analiza czynników kształtujących wybory na rynku elektroniki w opinii badanych respondentów........................................................................................................................32

3.2. Określenie segmentów klientów w badanej firmie........................................................34

3.3. Identyfikacja i ocena preferencji, oczekiwań odnośnie marki Apple w opinii badanych respondentów........................................................................................................................37

3.4. Ocena oferty produktowej badanej firmy w opinii respondentów.................................40

3.5. Identyfikacja oczekiwań badanych klientów w zakresie produktów i usług analizowanej firmy................................................................................................................43



Zakończenie..........................................................................................................................48

Bibliografia...........................................................................................................................49

Spis tabel...............................................................................................................................52

Aneks.....................................................................................................................................53
Skontaktuj się ze sprzedającym:
  • profesjonalnewzoryprac@wp.pl
  • Wrocław (dolnośląskie)

Wspomnij, że ofertę znalazłeś na Sprzedajemy.pl

Napisz wiadomość
Napisz wiadomość
(opcjonalnie)
Nie zapomnij napisać z jakiej miejscowości jesteś!
 
Kupuj bezpiecznie!
  • Nie płać z góry Sprzedawcy, którego nie znasz.
  • Nie przelewaj pieniędzyani
    nie wysyłaj ich pocztą.
  • Nie podawaj danychswojej
    karty kredytowej.
Numer ogłoszenia: 8020192   |   Dodano: 19 Paź 15:03   |   Liczba odsłon: 250
20 Paź 13:31

Wrocław

08 Lis 19:02

Wrocław

Wczoraj 13:37

Wrocław

19 Paź 15:03

Wrocław

20 Lis 13:10

Wrocław

Przewiń do góry